Greddi Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 er hun andre digg eller populær? Kanskje kan du bruke hun til å komme i kontakt med target? Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 er hun andre digg eller populær? Kanskje kan du bruke hun til å komme i kontakt med target? Haha! Stakkar da ^-^ Hu liker meg kanskje, men jeg bruker hu til å komme i kontakt med en annen Rimer ikke xD Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hva med å prøve å utforske litt med hun som var interessert i deg? Få øvd inn litt, slik at det blir lettere senere med andre. Kanskje det gir deg et lite selvtillit boost. Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Heh jeg prøvde å si hei igjen men hu logga av denne gangen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 I tilfelle hun gjør det med hensikt, prøv å si hei på skolen. Der kan hun ikke "logge av" så lett. Og nå vil vi ikke høre at "du så henne ikke". Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Ok, det skal jeg gjøre, " hei, jeg prøvde å kontakte deg på face i går, men du logga visst av? " Genialt Endret 24. mars 2011 av DanielVL 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er det virkelig ingen som skal spørre om hvordan du har blitt venn med henne på Facebook hvis du aldri har snakket med henne? Var det hun som la deg til på Facebook, eller du som la henne til? Etter min mening er det da mye flauere å legge til en "ukjent" venn på Facebook, enn å si hei når det allerede er gjort. Eller litt omformulert: Du har allerede kommet over den vanskelige kneiken om du turde å legge henne til som venn og hun har godtatt. Var faktisk i denne situasjonen her om dagen: Lurte lenge på om jeg skulle tørre å legge henne til på Facebook, men når det var gjort, følte jeg at jeg måtte si hei til henne ganske kjapt også ellers ville det vært rart å legge henne til som venn... Postet av anonym: 143ad4a1898514dd2ade18136cc9621e Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Ikke alle har et så seriøst forhold til facebook-venner. Terskelen er også mindre, siden det er mange som farmer venner på FB, for å booste antallet FB-venner opp. Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 ja hu la meg til, men jeg visste ikke så my om hu på den tiden. Så jeg fikk aldri mulighet til et kjapt hei:/ Ville vært perfekt, men jeg går in real nå! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 På tide med en oppdatering snart? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg digger hvordan alle på forumet er så interessert i alle kjæresteprosjekter Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Nå har jeg lest igjennom hver eneste post i hele tråden! Du minner kanskje litt om Whendelihno (eller hvordan det skrives), men må si at du er myye bedre enn han! Nå håper jeg bare på å få høre hvordan det har gått videre jeg Kan jo slenge inn en liten erfaring selv da. Er jente 19, btw. Har fått "hei" uten noen ting av diverse medelever. Vil bare si en ting; ikke skriv "hei" også ikke noe mer, og særlig ikke i skoletiden. Jeg fikk alltid på følelsen av at det var facerape eller at det satt massevis av folk rundt og flira mens de skrev. Men gjerne start med dette: Du: Hei! Her trenger du ikke å vente på svar. Bare spør om noe du vet angår dere begge, som en prøve, fotballtrening, eller noe annet like harmløst. Når du får svar, så takker du med et smil. Vent ett par sekunder, og så spør du hva hun driver med. Da er det i gang. Vi jenter er glad i at gutter tar kontakt, og i hver fall i den alderen der, så er det noe jenter forventer. Når dere har snakket litt, så trenger du ikke å si "OK, snakkes!" og avslutte det brått, men heller la det bli stille. Det er ikke pinlig over nettet. Hvis det går lang tid uten at noen av dere sier noe, så gjør det ingen ting. Bare logg av når du skal legge deg (evt) og snakk med henne igjen om ett par dager. Da kan du jo prøve å snakke litt mer enn forrige gang, prøv å få henne til å le. Etter hvert vil det bli mer og mer naturlig å snakke sammen. Bare ikke mas med å sende "hei" mange ganger på rad uten at hun sier noe tilbake. Dersom du starter med forslaget mitt, så får hun ikke følelsen av at det er mange som sitter og ser på skjermen, evt at du kødder eller bare er desp etter kontakt med noen. Om du er det (noe det kanskje kan virke som) så må du ikke vise det. Og et siste tips: IKKE lat som at du er kul. Det kler ingen. Good luck 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Og et siste tips: IKKE lat som at du er kul. Det kler ingen Hva om han er kul? Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Om han er kul, så trenger han ikke å late som at han er kul. Har mange kule kompiser, og de er det av natur. Det verste ei jente veit er en som tror han er kul. En som overdriver og er skikkelig wannabe matcho. Sorry folkens, finnes ikke noe mer turn-off når det gjelder holdninger og personlighet for min del ass. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Det verste ei jente veit er en som tror han er kul. Hva om han er kul, samtidig som han tror han er kul? 2 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Da _kan_ det i noen tilfeller være litt sjarmerende. MEN med forbehold. Jeg snakker nok ikke bare for meg selv. Det finnes sikkert jenter/damer som synes det er attraktivt. Men jeg kan med sikkerhet si at ingen av mine venninner synes det er noe særlig assa Det er nok ikke bare meg som synes den "Ah, jeg er bare så kul azz" typen er noe særlig. Har sett flere sånne, dessverre, og jeg holder på å bryte meg. Finnes ikke noe værre. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hva mener du egentlig med ordet "kul"? Om du later som du er kul, hvordan er du da? Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Da er du en som prøver å være en du ikke er. Om du har lagt ekstra merke til en du synes er kul, og prøver å være som han, da er du den typen jeg snakker om. "kul" er et ord man må definere hver for seg. Hva jeg synes er kult er kanskje ikke det samme som en annen synes er kult. Jeg synes Michael Jackson var kul. Han var rå! Andre synes han var en ekkel fyr, og tror han voldtok guttunger. Poenget mitt er; ikke prøv å være en du ikke er. Det er ingen som liker det. Når man prøver å være en annen, så er det gjerne en du tror er kul. Derfor brukte jeg de ordene Har flere svar på lur, så du må bare fortsette å spørre xP Endret 27. mars 2011 av triha Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Om han er kul, så trenger han ikke å late som at han er kul. Har mange kule kompiser, og de er det av natur. Det verste ei jente veit er en som tror han er kul. En som overdriver og er skikkelig wannabe matcho. Sorry folkens, finnes ikke noe mer turn-off når det gjelder holdninger og personlighet for min del ass. Sant! Er man kul så er man kul, men er man ikke kul så ikke prøv å vær kul, for det er ingen som synes det er kult Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Har flere svar på lur, så du må bare fortsette å spørre xP Jeg har mange på lur. Jeg er uenig noe av det du sier. Om folk ikke har prøvd å være som andre så ville ingen vært slik de er. Ta Michael Jackson som eksempel da. Veldig mange av dagens artister bruker det han gjorde som et utgangspunkt, eller en "blueprint". Er det de gjør derfor ikke bra eller kult? Og hva definerer hvem du er? Jeg oppfører meg på forskjellige måter for hver person jeg snakker med. Personer utvikler seg også. Jeg mener at den du er, er den du selv vil være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå