Greddi Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det er bare å innse at Daniella er nr 13242342145 av gutter som ikke tør å satse. 1 Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 nei håpløst, spillt gitar heledagen for å holde tankene litt på andre ting. Men kanskje jeg møter henne på en fest i morgen, skal nokk skje noe da. Får håpe jeg blir dratt opp på "scenen" og slengt en gitar i fanget ^^ Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Fest med alkohol innblandet? Hold deg edru nok til at du kan oppføre deg som du gjør til vanlig, og prøv å gå bort til henne og snakk med henne Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Fest med alkohol innblandet? Hold deg edru nok til at du kan oppføre deg som du gjør til vanlig, og prøv å gå bort til henne og snakk med henne Hehe... Jeg bruker ikke noen rusmidler Har ikke prøvd det en gang, har ikke tenkt å begynne helle. Men om det plutselig blir "en" drink med henne så skader det vel ikke? ^-^ Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hehe, en drink eller to-tre skader nok ikke. Mente at du ikke skulle drikke deg dritings, sørpings, møkkafaensfull Så kan du oppføre deg som folk og prøve å komme i kontakt med henne Hvor gammel er du, forresten? Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 16 år xD, Kan ikke vente på motorsykkelen Blir morro. Men jeg blir sikkert dritings av 3 drikker siden jeg ikke har tatt mere enn en teskje før? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hehe, der er vi to. Skal bli artig å få tatt lappen Men nå må vi ikke gå helt offtopic her da. Er ingen stordrikker selv jeg altså, men nå kommer det vel litt an på styrken og størrelsen på "drikkene" dine da. Jeg vil ikke tro du blir betydelig _full_ av tre hva det nå enn er - tre shots, tre øl, whatever... Men at du sikkert kan ha en liten feeling av at du har fått i deg noe, det vil jeg tro. Men tre ditt eller tre datt burde nok gå fint, bare du ikke tar tre enlitere med sprit og blandevann, eller hva nå enn man bruker... Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 xD Sprit har jeg hørt for mye om til å tørre å røre engang :!: Kanskje en øl får meg til å Tørre litt ekstra, hihi Jeg får vel prøve det ut i morgon Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ikke drikk dersom du ikke har lyst til å gjøre det Som sagt, bare ikke drikk deg under bordet, og prøv å snakke med jenta di. En slik sammenkomst er jo ypperlig til å få kontakt Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Den er grei Skal nok holde meg jordnær i morgen ja Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Første gang du drikker går det ofte galt, og det vil du vel ikke at skal skje med hun tilstede? Endret 18. mars 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Da får du ha masse lykke til, så snakkes vi vel senere, slik at vi får høre hvordan det har gått (hvis du vil dele det.) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 16 år xD, Kan ikke vente på motorsykkelen Blir morro. Men jeg blir sikkert dritings av 3 drikker siden jeg ikke har tatt mere enn en teskje før? Glem alt du har hørt av historier. Alkohol er oppskrytt. Folk blir ikke sanseløse og gjør dumme ting på grunn av alkohol. Noen vil skylde på alkohol, men hva de enn har gjort, er det kun deres egen feil. Jeg er 18 år gammel og har rukket å helle i meg litt av hvert, men aldri har jeg vært uvitende om hva jeg gjør eller sier. Det verste som skjer når du er full, er at synet blir sløvt, du blir svimmel/ubalansert og eventuelt kvalm. Du mister ikke kontrollen over noe hvis du ikke ønsker å miste kontroll. Konklusjon: Det er greit å smake, men ikke mye. I ditt tilfelle blir du nok kvalm og spyr lenge før du blir full nok til at sansene sløves vesentlig. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hei Daniel! Før jeg starter så må jeg si at denne tråden har vært litt morsom å lese. Jo, jeg kan ikke telle på to hender hvor mange ganger jeg har vært i samme situasjon som deg. Tenkt på hva vil de tenke om meg hvis jeg starter en samtale med personen. Men etterhvert har jeg lært meg at de gir blanke faen, det de vil ha er oppmerksomhet, noe de får ved at du sier Hei. Jeg ser du skriver at du tenker hva vil hun si til vennene sine dagen etter. Hvis det ikke blir en spesiell samtale mellom dere, vil hun nok dessverre ikke huske at dere har hatt den samtalen engang. Face it. Men hvis dere får en spesiell samtale, så kanskje hun tenker på deg, men hun vil neppe fortelle vennene sine det, så lenge de ikke har et slikt venneforhold at de forteller hverandre at de var på do å bæsja i går etc etc. Men ellers vil nok ikke den samtalen bli nevnt, med mindre du sier noe morsomt, som hun vil huske. Da eventuelt vil hun komme til deg, eller at du kommer bort til henne også begynner å snakke om vær og vind og da komme på det morsomme du sa på msn, facebook etc igår. Det jeg ville få ut av dette svaret er; Do it before you think! Ikke tenk på konsekvenser, vil du ikke bli venn med henne? Blir dere venner kan dere le om det senere, finner dere ikke tonen, nei så gjør dere ikke, men da har du i hvertfall prøvd og tatt sjangsen. Ser også at du tror ikke hun vet hvem du er, nei da er det enda mindre grunn til å tenke på konsekvenser, som nevnt, kjenner du henne ikke, bli kjent med henne. finner dere ikke tonen, nei, da går du til neste dame på lista. Bedre å gjøre og angre senere, enn å angre på noe man aldri gjorde! 2 Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Takk for godt, morsomt og langt svar Nyrili :!: "Når" jeg får kontakt med henne skal jeg prøve å gjøre samtalen så spesiell som mulig Hadde egentlig aldri tenkt på det O.o Så bra du sa :)Litt svimmel Drakk nok for mye brus og headbanga samtidig i sta ikke bra combo, hehe Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Likte Wendelinho (spelling?) referansen tidligere i tråden.. Satt og tenkte på han gjennom alle sidene her.. Syns det blir litt creepy at du faktisk spør om å få gå på do bare for å "finne" henne.. 0_0 Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Likte Wendelinho (spelling?) referansen tidligere i tråden.. Satt og tenkte på han gjennom alle sidene her.. Syns det blir litt creepy at du faktisk spør om å få gå på do bare for å "finne" henne.. 0_0 Jeg spurte om å få gå på do, fordi det er nesten eneste måte å komme seg ut av klasserommet uten å få annmerkning, og en bra måte for å få snakke med hu alene, man går jo ikke med venneflokken sin til et annent klasserom for å hente noe? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Detta er nesten på grensen til tåpelighet... Er jo samme hva vi skriver i denne tråden, for du følger jo ikke rådene alikevel, da du er livredd for å ta kontakt med ho. Virker jo som om du i det hele tatt har problemer med å se på henne... Enten så må du ta deg sammen, eller så får du vente til du er moden nok til å ta kontakt. 1 Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Detta er nesten på grensen til tåpelighet... Er jo samme hva vi skriver i denne tråden, for du følger jo ikke rådene alikevel, da du er livredd for å ta kontakt med ho. Virker jo som om du i det hele tatt har problemer med å se på henne... Enten så må du ta deg sammen, eller så får du vente til du er moden nok til å ta kontakt. Jeg tar rådene, men utføre dem? Det er litt vanskeligere. jeg prøvde, og faila. Ferdig, hu svarte meg ikke. En annen jente tokk kontakt med meg, en fra festen, men jeg liker hu ikke så mye. og kan ikke gi opp hu andre, ikke nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå