Alliha Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Når du er klar? Det er ikkje ei innstilling ein kan gå rundt med! "Ja Daniel, kor er essayet som du skulle ha levert til i dag?" "Joeee, du skjønne. Eg var ikkje heilt klar, men eg skal gjer det med ein gong eg er klar, eg lovar!" Vil du ha noko gjort, og gjer noko med livet ditt må du hiva deg i det. Lev ut mens du kan. Ok, men jeg vil jo ikke akkurat mase og si hallo? heeeyo xD Jeg stikker bort til hu hver gang jeg har sjansen og gjør mitt beste Snakking != masing. Men bare snakk litt med ho og sjå korleis det er å var med ho, så kan det var ho likar å var med deg. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Har hun svart på MSN nå da ? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Gode Kristus og store allverden. Kan jeg få mailen din? Og passordet ditt? Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Nei du får ikke passordet mitt xD Og nei hun har ikke svart enda O.o Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 det kommer en dag i morgon med blanke ark og farvestifter tel Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Snakk med henne på skolen Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 16. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2011 Tenk om hu sier det til alle venner osv osv Ja, gud forby, tenk om hun sier det til vennene sine. "Han sa hei på facebook i går!" det er jo uhørt. DET ER UVESENTLIG HVA ANDRE MENER. DETTE ER MELLOM DEG OG HENNE. Jajajja jeg vet hvem hu er, men er ikke sikker på om hun vet hvem jeg er :S Det forandrer ingenting. Hvis dere er venner på facebook, kan hun se det fulle navnet ditt. Men hun vil aldri vite hvem du egentlig er hvis du ikke sier noe. Liker jenter at man tar kontakt over nettet da? Jenter liker i hvert fall ikke gutter som ikke tar kontakt, på det ene eller andre viset. hun svare ikke Du skal fortsette å prøve. Det er uendelig mye bedre å ha prøvd enn å ikke ha gjort noe, uansett hva utfallet blir. Tenk deg at du er i en boksekamp. Du får et slag i trynet. Skal du senke garden og gi opp. Nei, DU SKAL FORTSETTE Å SLÅ, SELV OM DU MÅ TA IMOT NOEN SLAG. Med tiden vil du bli så robust at du ikke lenger føler smerte når du blir slått. Du lider av det som kalles Wedelinho-syndromet. Det er dessverre ganske vanlig for gutter på din alder. Ingen kan hjelpe deg mot sykdommen, men det som er fint, er at du kan hjelpe deg selv. 11 Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Du skal fortsette å prøve. Det er uendelig mye bedre å ha prøvd enn å ikke ha gjort noe, uansett hva utfallet blir. Tenk deg at du er i en boksekamp. Du får et slag i trynet. Skal du senke garden og gi opp. Nei, DU SKAL FORTSETTE Å SLÅ, SELV OM DU MÅ TA IMOT NOEN SLAG. Med tiden vil du bli så robust at du ikke lenger føler smerte når du blir slått. Du lider av det som kalles Wedelinho-syndromet. Det er dessverre ganske vanlig for gutter på din alder. Ingen kan hjelpe deg mot sykdommen, men det som er fint, er at du kan hjelpe deg selv. Takk for godt svar, skal sjekke rundt på nettet om hva Wedelinho-syndromet er og hvordan jeg kan forbedre meg innen dette. Takk igjen hmmmm var det bare kødd? siden jeg fant ikke noe om det Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Synes det er litt rart at du skriver "Takk for godt svar, skal sjekke rundt på nettet om hva Wedelinho-syndromet er og hvordan jeg kan forbedre meg innen dette. Takk igjen hmmmm var det bare kødd? siden jeg fant ikke noe om det" Uten å redigere innlegget ditt. Det er noe ugler her og muffins i mosen. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Gruer meg til TS skal ha sin debut i senga jeg... Ligger med iPhone'n i ene hånden og spør om råd her på diskusjon.no mens jenta ligger ved siden av med et tomt blikk mot taket og venter... 8 Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Synes det er litt rart at du skriver "Takk for godt svar, skal sjekke rundt på nettet om hva Wedelinho-syndromet er og hvordan jeg kan forbedre meg innen dette. Takk igjen hmmmm var det bare kødd? siden jeg fant ikke noe om det" Uten å redigere innlegget ditt. Det er noe ugler her og muffins i mosen. Sorry jeg logga av, jeg skreiv svaret kort tid etter så det ble i ett med det forrige innlegget:/ Den senge delen kan du bare slutte å grue deg til, den skjer ikke (uheldigvisst) ^-^ Endret 17. mars 2011 av DanielVL Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Med dette tempoet kan du forsikre deg om at det er lenge til. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Takk for godt svar, skal sjekke rundt på nettet om hva Wedelinho-syndromet er og hvordan jeg kan forbedre meg innen dette. Takk igjen hmmmm var det bare kødd? siden jeg fant ikke noe om det Beklager, det var en ørliten skrivebom. Hadde du søkt på Wendelinho, som jeg mente å si, så ville du antakelig kommet til profilen til en bruker som er veldig beryktet her på forumet. Han er også kjent som Zinoy, Yamas og Usikker gutt. Han har problemer med venner og damer, og han nekter å høre på rådene han får. I følge ham selv, er han også ute av stand til å tenke og gjøre seg opp egne meninger. IKKE BLI DEN NESTE WENDELINHO. Endret 17. mars 2011 av Zarac 4 Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg har jo ikke prob med å tenke, Har prob med å slutte å tenke som du sikkert ser tidligere i tråden Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Fikk du snakket med henne på skolen? Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Hun var ikke på skolen Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Ikke noe nytt :/ jeg så henne på skolen. Hun kom inn i klasserommet men heelt på andre sia, jeg sa jeg måtte på dass og så etter henne, men hu hadde rukket å komme seg til klasserommet igjen Gikk på trening og håpa på tilfeldig treff men neeida Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Daniel: Snakk med hun på msn. Det får være første trinn. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ingenting nytt å melde i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå