jigaplow Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det er ikke krise enda, Daniel. Behold roen nå, hehehe! Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 kan jo hende at hun har gått fra maskinen. Svarer hun ikke idag, så prøver du igjen i morra! Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Men ikke si hei to ganger på rad hver eneste kveld hvis hun ikke velger å svare noen gang... Vet selv hvor forbanna irriterende det er. Da får du heller vente en stund, prøve å fange blikket hennes, gi henne et smil osv. på skolen Men ikke overdriv alt Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Trur jeg er helt lamma egentlig, allt ble så stille også Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det er jo ingen verdens poeng i det du skriver. Og du står på samme sted som du har vært hele tiden. Ikke overraskende egentlig. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg tror løpet er kjørt for deg Daniel. Ikke fordi jenta er ikke interessert i deg, men fordi du kommer aldri til å tørre. Nå gjelder dette kun denne saken her, men hva med senere i fremtiden, hvor sjansene byr opp i rekke og rad? Hva skal du gjøre da? sier nei og ikke ta sjansen fordi du ikke tør? Nei, du må tørre ta steget og tålet å bli stukket av følelsene av avisning. Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Ja er nokk ikke håp her. jeg venter til Jeg er klar jeg, hu svarte ikke heller. Vil ikke mase Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Løpet er nok kjørt ja. Gi opp, bare å begrave seg selv. Evt. gå opp til henne på skolen og si "hei". 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Da kan vi stenge tråden foreløpig til Daniel føler han er klar. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Når du er klar? Det er ikkje ei innstilling ein kan gå rundt med! "Ja Daniel, kor er essayet som du skulle ha levert til i dag?" "Joeee, du skjønne. Eg var ikkje heilt klar, men eg skal gjer det med ein gong eg er klar, eg lovar!" Vil du ha noko gjort, og gjer noko med livet ditt må du hiva deg i det. Lev ut mens du kan. 1 Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Kanskje det slimda, eller ihvertfall vær gang jeg møter henne på skolen er hu nok med venneflokken sin mesteparten av tiden Lenke til kommentar
Gjest medlem-234265 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ikke for å ødelegge denne vakre tråden, men: er det noen i det hele tatt her som har fått noe negativ oppmerksomhet etter dem har fått "nei" fra ei jente? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Gee-zus! Slutt å var så negativ! Ting blir ikkje betre av at du tenke på kor gale ting kan gå! Møt ting med eit smil og ta det som det komme skal du sjå kor bra det kjem til å gå. Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Når du er klar? Det er ikkje ei innstilling ein kan gå rundt med! "Ja Daniel, kor er essayet som du skulle ha levert til i dag?" "Joeee, du skjønne. Eg var ikkje heilt klar, men eg skal gjer det med ein gong eg er klar, eg lovar!" Vil du ha noko gjort, og gjer noko med livet ditt må du hiva deg i det. Lev ut mens du kan. Ok, men jeg vil jo ikke akkurat mase og si hallo? heeeyo xD Jeg stikker bort til hu hver gang jeg har sjansen og gjør mitt beste Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg har et forslag til trådstarter. Ikke skriv noe som helst her. Slutt å poste. Seriøst. Du har sikkert lest igjennom, så du vet hva du har å gjøre. Les hva jigaplow skriver. Jeg foreslår midlertidig ban til trådstarter/stenging av tråden helt til han har mannet seg opp og gjort nettopp dette. Ta gjerne skjermskudd av bragden også, så kan du bli unbannet/få åpnet tråden, poste skjermskuddet her og få massevis av internett-kredz. Når dette er gjort har e-penisen din sannsynligvis vokst noen centimeter og ned henger to stykk nyutvokste testikler. Er de ikke der kan du alltids poste her for videre råd. 6 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Kanskje det slimda, eller ihvertfall vær gang jeg møter henne på skolen er hu nok med venneflokken sin mesteparten av tiden Vet du hva resultatet av å ikke gjøre noe er? Du blir sittende, mange år senere og tenke "Jeg lurer på hva som hadde skjedd om jeg hadde sagt hei." Tenk å måtte gå hele livet ditt uten å vite hva slags opplevelser du kan få med den jenten. Derfor. Kjør på. 100%. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå