Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei:S

Kan du lese svarene du får og gi de noe respons? Du minner meg mer og mer om Yamas. Ta til deg tipsene du får, og bruk dem. Som noen påpeker, så kommer man ingen vei i livet om man aldri tar en sjanse i blant.

Lenke til kommentar

og jeg fikk liksom en klump i halsen men, ja. Skal starte med å si hei, ha henne i fokus (ingnorere andre for noen min), huske på at jeg ikke må overdrive og være meg selv sånn at det ikke blir så mange probs Irl. Kunne ønske det faktisk var så enkelt som å trykke enter assa

Lenke til kommentar

Det er det! Du må slutte å tenke over det!

Det er som å ta årets første bad i sjø, dersom du står der og tenke over det kjem du deg aldri uti, men hvis du bare hoppar får du ein rusande opplevelse som du ikkje kjem til å angra på!

Lenke til kommentar

Ja det er drit bra svar, det er ikke det. Var på vippepunktet, men så fikk jeg melding av en kompis :/ og da 2 sec før jeg trykka enter

Da er det ikke vanskeligere enn å svare kompisen din og deretter sende denne meldingen til jenta. Tiden renner ut for deg, ja. Og hvis det fortsetter i dette tempoet, så kan jeg garantere deg at du er fortapt. Å si hei til en person over internett, er svært enkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...