DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 O.o hun logga på nå! Holy crap Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Nei jeg klarer ikke, er det mulig. Why mee Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Enter, Klarer ikke! Sitter å håper på at jeg trykker den med uhell faktisk... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Daniel. Slutt å tenk at "nå gjør du det". Slutt å tenk på konsekvenser. Slutt å tenk på alt det jævla pisset. Det finnes ingen andre mennesker enn deg og hu. Hun er online. Du er online. Trykk på enter. Vis at du er mann. Vis at du har baller. Det hjelper ikke å tenke. GJØR! Utfør handlingen! Bedre å ta sjansen, enn å angre på at du ikke gjorde det. 8 Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 ok... Noen som kan være en backup for meg? snart skjer det faktisk :S Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Bare gjør det! Har sittet i den knipen der før og ikke gjort det og kan den dag idag si at jeg angrer! Angrer som en jævel! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Backup? Slutt å pin deg selv. Gjør det. Trykk på den fordømte tasten og bli ferdig med det. Tips: Det er en jente. Et menneske. En person. Det er ikke en prinsesse eller dronning eller noe som du skal putte på en pidestal. Minn deg selv på at selv om hun er så aldeles nydelig, så er hun fortsatt som en vanlig ungdom, akkurat som deg. Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det er nok mange av oss som har vært der selv, hvertfall meg. Gjør det, du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg har vært akkurat der du er nå. Gjør det! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 du kommer ikke til å angre. Satt selv i den knipen en gang, kjørte på, og vi ble veldig gode venner. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hei. Husk at det finnes et virkelig liv ved siden av facebook, hvor problemet ikke er "skal jeg eller skal jeg ikke tørre å trykke på enter". Alternativt kan du jo prøve noe så tvilsomt som å semi-stalke henne. Om du vet at hun trener håndball hver onsdag mellom kl 20 og 21, så kan du jo tilfeldigvis ta en joggetur forbi håndballbanen kl 21. Også sier du: "oi. hei! er du er?" .. "jeg ante ikke at du spilte håndball".. Også tar du det deretter.. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hei. Husk at det finnes et virkelig liv ved siden av facebook, hvor problemet ikke er "skal jeg eller skal jeg ikke tørre å trykke på enter". Alternativt kan du jo prøve noe så tvilsomt som å semi-stalke henne. Om du vet at hun trener håndball hver onsdag mellom kl 20 og 21, så kan du jo tilfeldigvis ta en joggetur forbi håndballbanen kl 21. Også sier du: "oi. hei! er du er?" .. "jeg ante ikke at du spilte håndball".. Også tar du det deretter.. Jodda alle jenter liker jo en som følger etter henne hele dagen P.S: Trykk enter :') 3 Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Greit, greit... greit... Here we go Eller jeg venter til hun er back lyser ikke grønt akkurat nå. Måtte plutselig på dass! Brb Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Siden dere er venner på facebook regner jeg med at du har total oversikt over hva, hvor og når hun gjør ting på fritiden, så det burde være en smal sak å __TILFELDIGVIS__ passere/jogge forbi når hun går hjem fra treningen eller lignende.. Om du jogger med iPod ser det ekstra troverdig ut.. Endret 16. mars 2011 av NothingForever Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Greit, greit... greit... Here we go Ja! Ja! Ja! Ja! Eller jeg venter til hun er back lyser ikke grønt akkurat nå. Måtte plutselig på dass! Brb Nei! Nei! Nei! Nei! Dette er ikke vanskelig. Velg vinduet. trykk enter. Drit i konsekvenser. Drit i hva folk tenker og sier. Drit i alt det der. Du spiller et dataspill, og målet er å trykke enter. Målet er å sende meldingen. Ikke verre. Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg er ikke komplett datanerd heller da :/ men jeg er en nervøs liten ungdomskoleelev som ikke har snakket noe særlig med jenter O.o Venter til hun er back da ihvertfall :/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvorfor ikke sende den nå? Hun ser den og svarer nok når hun er tilbake. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ikkje vent på det, du kjem ikkje til å angra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå