DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det er en jente i samme trinnet men annen klasse som jeg er forelska i. Det kiler over hele kroppen når jeg tenker på henne, og jeg elsker smilet hennes ^-^ Problemet er at jeg ikke har snakket med henne eller noe :C På facebook skriver jeg hei, men klarer ikke trykke på enter pga jeg tenker så jævla konsekvens. Hva skal jeg gjøre? :/ Ett problem til er att tiden renner ut fort, og klassene skal snart skilles pga videregående, og da får jeg kanskje aldri se henne igjen. Jo mindre vi blir "venner" Håper dere kan hjelpe meg Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Trykk enter, og ta det deretter! Jeg lover deg, do it 1 Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Tenk om hu sier det til alle venner osv osv Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Tenker du sånn, blir det hvertfall aldri noe av. Si hei til henne, du har ingenting å tape. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Og så? hva er det værste som kan skje? Dere kommer til å skilles ved vgs, ikke sant? Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Kjør på med enter, ja! Hva har du egentlig å tape? Det er jo ikke akkurat sannsynlig at hun kommer til å fly på deg bare fordi du sier hei? Et sted må du begynne, og da er 'hei' et bra sted å starte. Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Det er ikke så enkelt daaa, når man ikke har snakka med hu før. Også er hu ganske poppulær her på skolen, det er jo ikke jeg :/ Hmm, sant det der. Skal jo på videregående snart uansett O.o Jeg begynner å skremme meg selv nåå Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jo, det er så enkelt. Føles antagligvis bare vanskeligere. Det at noen sier hei uten å aldri snakke med personen før er ikke unormalt. Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Du har aldri pratet med henne så du tør ikke? En gang må være den første, gutt. Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 O.o Trur hodet mitt sprenger av tanker snart Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Aight, mmå ta sjanser i livet! Når hun logger på har hun en samtale i vente (forhåpentligvisst) 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det går nok fint Lykke til! Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Men hva skal jeg si, etter hei liksom :/ kan ikke bare si hei også logge av og skrike Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Du kan starte med en vanlig samtaleåpner som feks. "Hva gjør du på?". Lenke til kommentar
DrPhD Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det er bedre å ha elsket og tapt enn aldri å ha elsket i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 "Heisann", "Driver med?" Spør hun hva du gjør, si at du ikke har noe å finne på akkurat nå, osv., så får du bare flyt videre. Ikke la samtalen dø ut Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Sommerfugler i magan kjenner jeg, uansett hva som skjer så har jeg prøvd tenker jeg nå Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Vet jenta hvem du er? Du vet navnet vel hennes? Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Jajajja jeg vet hvem hu er, men er ikke sikker på om hun vet hvem jeg er :S Lenke til kommentar
DanielVL Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Takk for raske og gode svar folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå