Jefe Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg var ikke på konsert nei. Er Hewitt som er/var der. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Haha, VISSTE det! Nå håper jeg egentlig vi slipper hele EL neste år. Er bare trist å se på og blir bare enda tettere kampprogram av det. La oss heller fokusere på topp 4 i ligaen sånn at vi får CL om to. Mye mer tjent med det både sportslig og økonomisk tror jeg. Nå er det bare å vente på Game. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Var vel ikke akkurat Carroll som ble slaktet av "eksperten" nanskog, men måten Liverpool spilte på. Haha, ja. "Fantastisk flink til å løpe i soleklare offsides fordi han ikke eier spilleforståelse." (sitat Daniel Nannskog) Han er rätten og slätten dum i huvudet! Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Vet om en liten Nederlender som sikkert gjorde 80% av offsidene + at han "reddet" ballen fra å gå i åpent mål Og hvem kom den ballen ifra......JO herr."dum i huvudet" Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Synd med resultatet, men sportslig sett betyr det lite. Virker ikke som jeg gikk glipp av store kampen i går, nei ... Tidenes tyngste hode i dag, men vel verdt det. 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hva er det du har vært på? Gurls? :o Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Leees tråden a Katy perry! California gurls Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Nå er det bare å vente på Game. £35m for Andy carroll haha fyfaen. 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Alle kan gjøre bomkjøp. Tidlig å si om Carroll enda. Vi får kose oss med Juan Sebastian Veron for £28M i samme slengen Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Nå er det bare å vente på Game. £35m for Andy carroll haha fyfaen. http://www.youtube.com/watch?v=iEWgs6YQR9A Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 hvem var vår kaptein i denne kampen egentlig? Reina? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) ah lol sefølgelig Kom ikke på at han var på banen når jeg satt å så på høydepunkter fra kampen nå nettopp. Fikk ikke sett hele kampen igår Endret 18. mars 2011 av Cryflopp Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Nå er det bare å vente på Game. £35m for Andy carroll haha fyfaen. Hele Liverpool har vært en flopp i EL. Mer på sin plass å le av £50m for en viss kar i blått som lider av sykdommen hjemlengsel. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Nå er det bare å vente på Game. £35m for Andy carroll haha fyfaen. Carroll var langt fra den dårligste i går. Prøvde å følge litt ekstra med på han fra der jeg stod, og synes det var ganske positivt. Åpnet friskt og var et bra momentum på topp, var mer det at hele laget etterhvert begynte å banke langt på han fra dypere og dypere i banen etterhvert som minuttene gikk som var feilen vi gjorde i går. Noe også et par av de engelske avisene jeg fikk med meg over morgenkaffen i dag tidlig var enige i. I tillegg har han selvsagt en del å hente på matchfittnessen. Synes Kenny sier det bra når han snakker om at laget må tilpasses Carroll, men også det motsatte. Det sitter naturligvis ikke 100% enda. Når vi i tillegg er uten Suarez og Gerrard. Har sirupstreige vinger som ikke klarer å holde bredden. En ung midtstopper på VB og en midtbane som ikke beveger seg, synes jeg ikke vi kan forlange mer av Carroll en det vi så i går. 35 mill pund er en enorm sum, og han har selvsagt mye han skal bevise, men med en tilpassningsperiode. Gerrard og Suarez og forhåpentligvis en ny ving eller to med fart og teknikk i sommer, har jeg tro på at Carroll kan bli en veldig god og viktig spiller for oss. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå