Gå til innhold

EL: Liverpool v Braga (returkamp) - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, VISSTE det! :p Nå håper jeg egentlig vi slipper hele EL neste år. Er bare trist å se på og blir bare enda tettere kampprogram av det. La oss heller fokusere på topp 4 i ligaen sånn at vi får CL om to. Mye mer tjent med det både sportslig og økonomisk tror jeg.

Nå er det bare å vente på Game. :)

Lenke til kommentar

Var vel ikke akkurat Carroll som ble slaktet av "eksperten" nanskog, men måten Liverpool spilte på.

Haha, ja. "Fantastisk flink til å løpe i soleklare offsides fordi han ikke eier spilleforståelse." (sitat Daniel Nannskog) Han er rätten og slätten dum i huvudet! :D

Lenke til kommentar

Nå er det bare å vente på Game. :)

£35m for Andy carroll haha fyfaen.

Carroll var langt fra den dårligste i går. Prøvde å følge litt ekstra med på han fra der jeg stod, og synes det var ganske positivt. Åpnet friskt og var et bra momentum på topp, var mer det at hele laget etterhvert begynte å banke langt på han fra dypere og dypere i banen etterhvert som minuttene gikk som var feilen vi gjorde i går. Noe også et par av de engelske avisene jeg fikk med meg over morgenkaffen i dag tidlig var enige i. I tillegg har han selvsagt en del å hente på matchfittnessen. Synes Kenny sier det bra når han snakker om at laget må tilpasses Carroll, men også det motsatte. Det sitter naturligvis ikke 100% enda. Når vi i tillegg er uten Suarez og Gerrard. Har sirupstreige vinger som ikke klarer å holde bredden. En ung midtstopper på VB og en midtbane som ikke beveger seg, synes jeg ikke vi kan forlange mer av Carroll en det vi så i går.

35 mill pund er en enorm sum, og han har selvsagt mye han skal bevise, men med en tilpassningsperiode. Gerrard og Suarez og forhåpentligvis en ny ving eller to med fart og teknikk i sommer, har jeg tro på at Carroll kan bli en veldig god og viktig spiller for oss.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...