The Doctor Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ned å besøke noen kompiser som var så sugen på å ha meg der til søndag, har ikke vært der siden desember når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ned å besøke noen kompiser som var så sugen på å ha meg der til søndag, har ikke vært der siden desember når jeg tenker meg om. Er de gode kompiser, får du jo sett kampen hos dem. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Får ikke sett kampen i dag, i 21-tiden er jeg drita på Katy Perry-konsert. Først Ke$ha og nå Katy Perry? Wtf man? Blir kamp på TV2 Sumo og 32" for min del. En kompis som har konto og selv skal se. Bare håper det funker godt i dag. @Jotun: Godt og vite at du er med oss som alltid. @Smågal: N'Gog er bedre å ha på banen enn Spearing. Normalt sett i alle fall. I dag tror Meireles/Spearing er det lureste vi kan gjøre. 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Satser på at de har TV2 sine sportskanaler, tror ikke det er noen av de som er nevneverdig interessert i fotball. Hvis ikke får jeg finne meg en stream Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Får ikke sett kampen i dag, i 21-tiden er jeg drita på Katy Perry-konsert. Først Ke$ha og nå Katy Perry? Wtf man? I know, men det finnes ikke bedre måte å gå ut på. Utesteder og klubber kan være greit det, men ingenting tar så mye av i god rus som en konsert med kommersiell poppis drittmusikk. Det er ikke kvalitet i forhold til f.eks Foo Fighters for noen uker siden, men det er liv, I promise you that. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Tror vi ryker i dag. Ikke får jeg sett kampen heller. Kan godt fortelle deg hvem som må gå fra Paradise, Latias, så får du sett denne kampen uten å miste noe derfra! Neh, ellers takk. Tror faktisk at underholdningsverdien i Paradise vil være høyere enn i en LFC-kamp. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hewitt: ikke narr meg til å le. Drittmusikk? Du elsker musikken. Jefe: du vet, elsker å se gode fotball kamper med nerve! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hewitt: ikke narr meg til å le. Drittmusikk? Du elsker musikken. Haha, ja, dette er nok en guilty pleasure! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Har alltid mistenkt at Hewitt er en puff, så jeg er ikke sjokkert. Endret 17. mars 2011 av Game 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Får ikke sett kampen i dag, i 21-tiden er jeg drita på Katy Perry-konsert. Først Ke$ha og nå Katy Perry? Wtf man? Blir kamp på TV2 Sumo og 32" for min del. En kompis som har konto og selv skal se. Bare håper det funker godt i dag. @Jotun: Godt og vite at du er med oss som alltid. @Smågal: N'Gog er bedre å ha på banen enn Spearing. Normalt sett i alle fall. I dag tror Meireles/Spearing er det lureste vi kan gjøre. Vil du ikke se Katy Perry på kloss hold? Wtf man? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Vil du ikke se Katy Perry på kloss hold? Wtf man? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Vil du ikke se Katy Perry på kloss hold? Wtf man? 6 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Du lever i en fantasi, min gode venn. Sånn kan jeg også se ut med nok sminke. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Slik ser du ikke ut med sminke. 5 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ser ut som punga vannballonger. Forresten, spilles det fotballkamper på torsdager? Hva er dette for no? 2 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ser ut som punga vannballonger. Forresten, spilles det fotballkamper på torsdager? Hva er dette for no? Største turneringen pdd. It's fuckin EL! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Handler ikke denne tråden om Liverpool - Braga? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Liverpools lag: Reina, Johnson, Carragher, Skrtel, Wilson, Cole, Meireles, Lucas, Rodriguez, Kuyt, Carroll Res: Gulacsi, Pacheco, Kyrgiakos, Ngog, Spearing, Poulsen, Flanagan. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå