Varmo Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 17.03.11 Liverpool - Braga Kampstart: 21.05 (GMT +1) TV2 Sport 1 Det er klart for returkamp på Anfield. Braga tar med seg 1-0 fra hjemmemøtet, og det er duket for en spennende (og potensielt lang) European-night på Merseyside. Liverpool har Gerrard, Aurelio og Kelly uaktuelle pga. skade. Suarez er indisponibel, mens både Agger og Shelvey har gjennopptatt treningen med resten av laget igjen. Det er fortsatt usikkert om noen av de to sistnevnte blir 100% kampklare til i morgen kveld. Kenny uttalte på pressekonferansen før kampen at det var dansken som var nærmest å være tilbake i troppen. We're Liverpool The Spion Kop We've conquered Europe and we're never gonna stop We're Kennys boys We're LFC We follow Liverpool wherever they may be Come on you mighty reds! 4 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 yay, denne må i mine innlegg. Gutta bør fikse biffen her , 2 eller 3 to zero. Er også lov å _håpe_ på en mer spennende og morsom kamp enn de forrige som har vært spilt i europa league. Carroll fra start og gjernet ett Meireles mål hadde vært fint Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Deilig bilde Termo, litt annet det der enn plastikkflaggene til chelsea og arsenal . 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Storkamp! SKAL Sees okke som. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Drar avgårde om en og en halv time. Gleder meg enormt til min første kamp på The Kop, European-night på Anfield og forhåpentligvis noe å feire. Er også St. Patricksday i morgen, så tror det kan bli artige tilstander. Regner med at det kommer en rapport når jeg kommer hjem, selv om den muligens ikke blir like lang som triologien Guttorm holder på med Funfact som jeg kom på i bilen akkurat nå: Dette blir min 4 kamp på Anfield. De 3 første kampene jeg har sett har alle vært med forskjellige managere Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Kos deg, jeg har fremdeles til gode å se Liverpool spille i levende live. Finfin kamptråd, denne tar vi. YNWA. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Lucky . Synd det ikke er CL, blir nok ikke heeeeeeeeeelt det samme. Men vedder på det blir herlig stemning uansett. God tur i hvertfall, St. Pday bruker jo å være ganske livlige så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Kos deg, Termo. Storkamp! SKAL Sees okke som. Nja, tror jeg foretrekker parseremoni på Paradise denne gangen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det sies at kona til Lucas skal kalve i dag, så det er sannsynlig at han står over kampen. 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Litt nervøs foran denne kampen. Med tanke på lagene som er igjen i EL ville det på papiret være en overraskelse om ikke Shitty og LFC møtes i finalen, men Liverpool har på ingen måte overbevist i denne turneringen og jeg frykter en lignende kamp i kveld. Håper på en 2-0 seier med mål av Carroll. Kos deg i kveld, Termo! Har kun vært på Anfield en gang, og aldri stått på The Kop. Uansett, Anfield er magisk! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Kos deg, Termo. Storkamp! SKAL Sees okke som. Nja, tror jeg foretrekker parseremoni på Paradise denne gangen. Spar meg! Det er den nest største turneringen i europa! Alle drømmer om å vinne den. Så denne kampen skal eg ikke gå glipp av! 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Får sett denne og tror det kan bli den første interessante/underholdende kampen i EL i år. YNWA! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 TV2 Sport 1, ja. Nedtur. Får se på stream. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Om Lucas ikke kan spille ser jeg for meg at vi stiller slik: Reina Glenny - Skrtel - Carra - Wilson Meireles - Spearing Kuyt - Cole - Maxi Carroll Håper ikke Ngog starter, da er vi i deep shit. Mye avhenger av en god Carroll i kveld. Noen som har laga nytt banner til i kveld: Endret 17. mars 2011 av Smågal Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Tror vi ryker i dag. Ikke får jeg sett kampen heller. Kan godt fortelle deg hvem som må gå fra Paradise, Latias, så får du sett denne kampen uten å miste noe derfra! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Dere følger vel ikke med på Paradise? 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Får ikke sett kampen i dag, i 21-tiden er jeg drita på Katy Perry-konsert. Håper på en bra kamp og at vi snur til avansement, noe vi burde greie mot Braga på Anfield. Merker egentlig at kampen ikke er den største sportslig, men det er jo greit for oss å være med i EL helt inn når vi ikke har noe annet å spille for. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ser jaggu ikke ut som jeg får sett kampen idag heller, blir mest sannsynlig en liten kjøretur sørover til Stord i aftens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå