Gå til innhold

EL: Liverpool v Braga (returkamp) - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

17.03.11

Liverpool - Braga

Kampstart: 21.05 (GMT +1)

TV2 Sport 1

Liverpool+v+Lille+UEFA+Europa+League+XUnne3FppGLl.jpg

Det er klart for returkamp på Anfield. Braga tar med seg 1-0 fra hjemmemøtet, og det er duket for en spennende (og potensielt lang) European-night på Merseyside.

Liverpool har Gerrard, Aurelio og Kelly uaktuelle pga. skade. Suarez er indisponibel, mens både Agger og Shelvey har gjennopptatt treningen med resten av laget igjen. Det er fortsatt usikkert om noen av de to sistnevnte blir 100% kampklare til i morgen kveld. Kenny uttalte på pressekonferansen før kampen at det var dansken som var nærmest å være tilbake i troppen.

We're Liverpool

The Spion Kop

We've conquered Europe and we're never gonna stop

We're Kennys boys

We're LFC

We follow Liverpool wherever they may be

The-Kop.jpg

Come on you mighty reds!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

yay, denne må i mine innlegg.

Gutta bør fikse biffen her , 2 eller 3 to zero.

Er også lov å _håpe_ på en mer spennende og morsom kamp enn de forrige som har vært spilt i europa league.

Carroll fra start og gjernet ett Meireles mål hadde vært fint :)

Lenke til kommentar

Drar avgårde om en og en halv time. Gleder meg enormt til min første kamp på The Kop, European-night på Anfield og forhåpentligvis noe å feire. Er også St. Patricksday i morgen, så tror det kan bli artige tilstander. Regner med at det kommer en rapport når jeg kommer hjem, selv om den muligens ikke blir like lang som triologien Guttorm holder på med :)

Funfact som jeg kom på i bilen akkurat nå: Dette blir min 4 kamp på Anfield. De 3 første kampene jeg har sett har alle vært med forskjellige managere :cool:

Lenke til kommentar

Litt nervøs foran denne kampen. Med tanke på lagene som er igjen i EL ville det på papiret være en overraskelse om ikke Shitty og LFC møtes i finalen, men Liverpool har på ingen måte overbevist i denne turneringen og jeg frykter en lignende kamp i kveld.

Håper på en 2-0 seier med mål av Carroll.

Kos deg i kveld, Termo! Har kun vært på Anfield en gang, og aldri stått på The Kop. Uansett, Anfield er magisk! :)

Lenke til kommentar

Kos deg, Termo. :fun:

Storkamp! SKAL Sees okke som.

Nja, tror jeg foretrekker parseremoni på Paradise denne gangen.

Spar meg! Det er den nest største turneringen i europa! Alle drømmer om å vinne den.

Så denne kampen skal eg ikke gå glipp av!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om Lucas ikke kan spille ser jeg for meg at vi stiller slik:

Reina

Glenny - Skrtel - Carra - Wilson

Meireles - Spearing

Kuyt - Cole - Maxi

Carroll

Håper ikke Ngog starter, da er vi i deep shit. Mye avhenger av en god Carroll i kveld.

Noen som har laga nytt banner til i kveld:

post-155399-0-02125300-1300368022_thumb.jpg

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Får ikke sett kampen i dag, i 21-tiden er jeg drita på Katy Perry-konsert. :D

Håper på en bra kamp og at vi snur til avansement, noe vi burde greie mot Braga på Anfield. Merker egentlig at kampen ikke er den største sportslig, men det er jo greit for oss å være med i EL helt inn når vi ikke har noe annet å spille for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...