toazty Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 har iphone4 , og lurer litt på om jeg skal kjøpe emg en ipad2 når det er mulig å få tak i den. men lurer litt på om jeg skal kjøpe den med 3g eller ikke.. må enn ha eget abbn. til ipaden , eller får enn et microsim som er knyttet til det samme abbn som jeg nå har på mobilen? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 ingen som har et kjapt svar til meg? Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvis du har et databonnement på din iPhone i dag, kan du fint bestille et tvillingsim og putte i iPaden. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvis du ser bort ifra de 2 øverste postene her så har jeg også lurt på det samme, klarer ikke bestemme meg elr skjønner det helt :/ Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 jeg har nå folkepakka til onecall , er det mulig å bestille tvilling sim til et slikt abbn? 500mb er plenty til mitt bruk , når jeg er hjemme, hos venner , på jobb, eller byen eller kjøpesenter er det jo trådløse nettverk, så ser for meg 500mb mer enn nok, bruker ca 70 - 100mb nå med iphonen. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 jeg har nå folkepakka til onecall , er det mulig å bestille tvilling sim til et slikt abbn? 500mb er plenty til mitt bruk , når jeg er hjemme, hos venner , på jobb, eller byen eller kjøpesenter er det jo trådløse nettverk, så ser for meg 500mb mer enn nok, bruker ca 70 - 100mb nå med iphonen. 3G abo. på iPad 2 går vel mest ut på å bruke internett steder man ikke kommer på vanelig nett? Div. kjøpesentre, hvis du ikke kan gå på nett på skolen, i bilen, på hytta osv. ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Alle mobiltilbyderne har tvillingkort du kan kjøpe for en liten ekstra slant. Det koster et symbolsk beløp i mnd å ha det. Det putter du i ipad'en, så kan du bruke den på nett akkurat som du gjør med mobiltelefonen. Er du hjemme og har lagt inn trådløs-passordet ditt, switcher den automatisk over på wi-fi så du ikke tapper mobilregningen hjemme. Også tenk på at ipad er mye mye større enn mobiltelefonen, så du får mere lyst til å surfe på "ordentlige" nettsider som dagbladet og VG med den, mens du kjeder deg på toget. Da raser megabytene unna. Så du får tenke deg om, hvor har du tenkt å bruke ipad'en? Mest hjemme? Da er ikke 3G-modellen noe vits hvis du allerede har trådløst. Endret 18. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Med iOS 4.3 så kan du jo lage et wifi-hotspot med iPhone4, så om du alltid har den med deg så blir behovet for 3G på iPad mindre. Etter hva jeg har hørt så er iPad uten 3G også i stand til å bruke GPS-en i iPhone når den er koblet til via wifi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå