snurre1 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg tar en god del bilder som jeg arkiverer i "mine bilder" etter mitt eget system. Samtidig ser jeg at alle bildene jeg tar også arkiveres i Picasa. Dette er jeg lite interessert i. Jeg har ingen nytte av det, disse bidene tar jo bare ekstra plass. Er det noen måte og stoppe dette på, eventuellt at jeg selv kan velge hva jeg vil arkivere der. Eller er eneste alternativet og avinnstallere hele Picasa. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Sannsynligvis har du et Picasa-ikon nederst til høyre på pc'en din, avslutt/exit ikonet så burde ikke Picasa automatisk laste opp bilder mer. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Gå til Verktøy> mappebehandling. Der kan du sette parametere for hvilke mapper på PC'n som skal inn i Picasa og fjerne mapper som har blitt lastet inn. Verktøy > Alternativer kan du hake av filtyper som du ikke vil at Picasa skal plukke opp, f.eks. RAW, TIFF, PSD etc. + videofiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå