AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Var innom NAV i forrige uke og ble enige om at jeg skulle få en omvisning på en lokal atføringsbedrift, i håp om å komme fort igang med jobb - siden jeg sliter litt, og det ville hjulpet å komme igang fort. La igjen telefonnummeret mitt, og skulle få tekstmelding med nærmere info. I dag, så har plutselig min mor fått tekstmelding om dette. Dette har hun ingenting med å gjøre, da jeg er myndig og tar meg av denne prosessen selv. Greit nok at lekkasjen i dette tilfelle er relativt harmløs, men jeg føler at tilliten min har blitt sveket. Jeg mener dette er såpass grovt at jeg bør klage offisielt. Hvordan skal jeg klage på dette? Postet av anonym: bf5c25737d1ca0208ddde9a5b612c4e8 Lenke til kommentar
bakstrever Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 *Smør deg med tolmodighet, vær klar for å skrive mange brev, purringer, eposter. *Les nøye all informasjonen (tror 99% ligger ute på web). *Pass på å ta alt skriftlig. Eller bare drit i det å erkjenn at staten svindler deg og heller prøv å bruke livet ditt på andre ting enn å sloss mot NAV. Det blir en avveining. Det beste er vel egentlig å snyte NAV istedenfor å klage...det er helt sikkert lettere:D Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 NAV Fylkesadministrasjon (NAV Oslo, NAV Hedmark, NAV Finnmark) er rett "klageinstans" for NAVs statlige tjenester. For de kommunale tjenestene er det nærmeste overordnede organ i kommunalforvaltningen - i Oslo bydelsdirektøren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå