Mr. President™ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Hei. Noen som har alpha Hack The Planet redeem code? Har prøvd de på spill.no og andre steder, men alle er brukt opp. Kan spiller som har klart å få kode inivtere andre personer? Har fått Redeem code. Sjekk siden http://www.facebook.com/hacktheplanet.no?sk=app_134747279928842 Endret 16. mars 2011 av BloodyDestiny Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ser fett ut! Ser at Norsk freakforum har en egen gruppe.. Jeg foreslår at diskusjon.no mekker en også! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Det tenkte jeg også, men da må noen i høy rank lage. Er bare 80% i lvl 3 -.- og det koster 100k credits å lage. så om noen bare kunne hoste opp de penga så er det vel ingen sak? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Må si jeg ser kort sagt ikke noe forskjell mellom Mafia browser spill og dette. Det er så og si svært likt kun litt design og tema forandring. Mener dem må lage noe som holder interessen lengre der jeg mistet den svært kjapt. Uplink er mye bedre og mer interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå