alex100 Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 jeg har nettopp kjøpt meg to slike viftestyringer. jeg har 3 slike vifter på radiatoren min. når jeg ser på spesifikasjonene står det at de bruker 3.36 W. er det riktig? er det ikke slik at jeg kan koble opp til 20W på hver av kanalene på viftestyringen? vil det si at jeg kan koble 5 sånne vifter på hver av de 4 kanalene?? takker for alle svar... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 alex, burde vel stemme i teorien det ja. i praksis vet jeg ikke, ikke at det ikke burde funke men. Og btw, 3 vifter på en radiator? og 2 viftestyringer! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 alex, burde vel stemme i teorien det ja. i praksis vet jeg ikke, ikke at det ikke burde funke men. Og btw, 3 vifter på en radiator? og 2 viftestyringer! synes du det var mye? hehe kanskje det... men så skal jeg bruke viftestyringene til å styre 5 kabinettvifter, 3 radiatorvifter og en del katode lys da. og jeg har en evo 360, hvis du lurte hvorfor jeg har 3 vifter. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 uki... STOR radiator:D Men jeg trur da ikke du trenger 2 viftstyringer. du kan vel sette alle 3 radiatorviftene i en, og så foredele de andre viftene utover. Eller er det ejg som tar helt feil av den viviftestyringa:/ Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 uki... STOR radiator:D Men jeg trur da ikke du trenger 2 viftstyringer. du kan vel sette alle 3 radiatorviftene i en, og så foredele de andre viftene utover. Eller er det ejg som tar helt feil av den viviftestyringa:/ joda, vet det. men jeg har kjøpt to stk. det er fordi jeg vil koble de litt forskjellig slik at jeg kan velge selv en del ting. så jeg kan koble vifter på tilsammen 160W på mine to viftestyringer?? det var litt mye synes jeg... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 det er MYE. men det betyr vel ikke at den hele tiden bruker 160w, trur jeg. Ser at Ocshoot.no har anbefalt den. da burde det jo være bra. NEi, har du plassen så er det jo greit med litt viftestyring så Ride the vind! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 jess da! jeg tenker på å skvise ut noen mhz i cpuen og kanskje noen flere fra skjerkortet. men er det noen som vet hvor mange Watt kabinettviftene på dette Lepont kabinettet tar? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Viftestyringen er bra den og du kan uten prob montere de tre viftene sammen, jeg har den samme viftestyringen og den er meget bra. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hvordan få vifteturtallet til å vises noe sted ? Har også den viftestyringen. Lyser opp hele rommet her om kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå