Gjest Slettet+987123 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hei! Jeg har en ASUS N71J som funker helt fint, men så i går fikk jeg et stort problem: Volumknappene (grå oppe til venstre) funket plutselig ikke! Det gjorde heller ikke kombinasjonen "Fn + volum ned/opp". Problemet ble ikke løst etter restart, heller ikke når jeg installerte "ATKMEDIA" driver og "HotKeyService" som ble foreslått på nettet (google søk). Så da lurer jeg bare, hva gjør jeg med dette? Hvordan fikser jeg det? (Om det har noe å si så ble PCen kjøpt i fjor høst...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Nå har jeg fått enda et problem, jeg får konstant opp feilmeldingen: Asus ACPI Service Can't get WMI ASUSManagement Object N[r jeg lukker vinduet popper den opp igjen 3 sekunder senere, hver eneste gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Om noen bryr seg så er feilmeldingen borte. Men volumknappene funker fortsatt ikke :/ (Fn + (knapp) funker på lysstyrke, men ikke volum) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ang. error meldingen: http://ircubic.net/2009/12/installing-windows-7-on-the-eee-pc-1000h---the-epic-struggle.html Du må finne og oppdatere til nyeste bios. Instruksene burde være nokså like for din maskin og maskinen i artikkelen. Samme gjelder for å få hotkeys til å fungere skal vi tro diverse google resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå