Gå til innhold

Prisavslag på bulk i Lian lI til 2500kr?


Anbefalte innlegg

HEi.

 

Jeg har akkurat kjøpt meg kabinettet i signaturen under, og når jeg pakket opp pakken så var det en bulk i toppen av fronten!

 

Jeg sendte prisavslags mail til microplex.no og jeg venter på svar.

 

Er det sannsynlig, jeg mener microplex har jo bra service, at jeg får ett positivt svar og prisavslag. jeg brukte jo tross alt 2500kr på kabinettet, og hadde regnet med at det var helt. vil ikke bytte inn kabinettet igjen, men bare en liten sum tilbake liksom, eller ett "gavekort" fra dem på en 500kr. for bulken er jo ganske synelig og da, der den sitter nesten i fronten.

 

Var dette riktig sted og postet dette temaet tru :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ett poeng der, men sende det inn igjen gidder jeg ikke... det er bare litt synd. kunne sendt dem bilde jeg, men hvis du mener det ikke hjelper med bilde så... har jo "vitner" til at det ikke var meg som lagde bulken, men jeg går liksom ikke til rettsak over noe sånt:P

Lenke til kommentar

Altså du har lyst på pris avslag, bulken er ganske synlig?

 

Du vil ha sånn cirka 500 i avslag, men gidder ikke sende den inn igjen?

 

For meg høres det mer ut som, bulken er nesten ikke synlig, og jeg vil ikke ha penger for jeg gidder ikke sende den tilbake den kosta trossalt kun 2500 $penn..

 

-

Thorsan

Lenke til kommentar

vel, jeg kunne sendt det inn igjen, men jeg har allerede kutett ett stort hull bak i kabinettet. det var kanskje ikke så lurt, men jeg var for gira på og få igang pc'n igjen før jeg tenkte over det. bulken er GANSKE synelig. men den er ikke stor, det er som venstre side av fonten er 0,5cm-1cm høyere enn høyre liksom. Jo jeg ville hatt prisavslag, og jeg kunne gjerne sendt det inn, men det ville kostet meg like mye, og det er vel ikke noe vits når det er ett stor hulle jeg selv har kuttet ut i bakenden av kabinettet til og få plass til vannkjølinga mi...

Lenke til kommentar
Hvis bulken kom under frakt, som er mest sannsynlig, så er det posten sin skyld og ikke Microplex. Hvis MP gir deg noe prisavslag så er de ganske snille.

 

:yes:

 

Hva med å kontakte posten? Det er de som har ødelagt pakken under frakt (høyst sannsynlig), men du kan alltids komme til å slite litt med å bevise at det er posten som har ødelagt pakken din. Men pakker er forsikret, så det kan jo godt hende at du får litt penger.

Lenke til kommentar

vel, jeg regnet med ett negativt svari går, så jeg prøvde og rette på bulken så mye jeg greide. JEG fikke det till! :D

 

Bulken var i front enden av toppen, så jeg hadde ikke fått det av :-?

 

Microplex sendte dette svaret:

 

Hei, Kjetil!

 

Vi selger ikke demovarer med mindre dette avtales på forhånd (vi har

svært lite demovarer inne) så det er nok et nytt kabinett du har mottatt.

 

Kunne du sendt meg et bilde at kabinettet hvor skaden er synlig + et

bilde av originalemballasjen tatt fra samme vinkel slik at det er mulig

å se om det er skader på emballasjen?

 

--

mvh / Regards

Espen Faale

Daglig Leder / Managing Director

====================================================

Microplex Norge AS, Trøskenveien 36, N-1708 Sarpsborg

http://www.microplex.no - http://www.supportforum.info

Tlf.: +47-69127790 - Fax.: +47-69127791

====================================================

 

Det synes jeg høres ut som gd service, når han faktisk hadde tenkt og hvertfall sjekke noen bilder og se om det var de som hadde laget bulken eller om det var meg/posten. Nesten så jeg trudde jeg kunne fåttt litt tilbake nå, men jeg har ikke kamera, untatt på T610'n da, og det er vel ikke akkurat bra bilder derfra :wink:

 

Kabinettet er topp! det er helt sånn jeg hadde "drømt" om. Å gå fra ett chieftec dragon kabinett (hvitt og stygt) til Lian Li PC-70 (eller ett lian li i hele tatt) er som og gå fra Fiat Punto til BMW 5 serie. Og selvfølgelig da en Bmw i sølv(alluminium) eller i svart! de beste fargene man får!

Radiatoren min passer akkurat over Psu'n og jeg har nå plass til 8 hardisker i stede for 2! 3 diskett stasjoner(ike at jeg kommer til og ha det) og 2 cd/dvd stasjoner, kanskje 3. Pumpa mi er gjemt fint oppå Dvd'n min, og de sugekoppen funker endelig dugelig!

 

er veldig fornøyd med kabinettet. Skulle bare ønske ikke hovedkortet mitt hadde gått dukken :( Agp porten har streiket trur jeg :o

 

Mvh

Kjetil Kultom

 

P.s retur på komplett var jaggumeg enkelt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...