fiskebollebiff Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7549666 Norge har hittil alrdri brukt sin vetorett ovenfor EØS, mange store saker som aldri skulle blitt inført i norge. Jeg er for alkoholreklame i Norge, men jeg er sikkerpå at de pompøse politikerne først nå får ut fingern. De kommer til å bruke vetoretten! Begynner å bli lei av at de fører oss bak lyset med eu, når eu foe første gang kommer med et fornuftig forslag, ja da skal vi nok bruke vetorett. For første gang!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg sliter også med å se ringvirkningene av alkohol reklame. Men for min del er det likegyldig om jeg må se på alkohol reklame eller ikke, er ikke akkurat noe jeg "savner" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Reklame forbud er jo bare tullete når man har internett, for å ikke nevne at viss man ser visse kanaler får man alkohol reklame, jeg har selv sett det før. Jeg vil mye heller se reklame for whisky enn reklame for rynke krem, 3 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Hadde vert morro med alkoholreklame på tv i Norge, vi blir jo tuktet av staten. Samme med at tobakk skal stå inne i skap. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Vil de ikke at det skal bli lovlig med alkoholreklame på kanaler sendt fra utlandet, slik som f.eks TV3? Mens bla TV2 da ikke får lov? Lenke til kommentar
kojo Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Her til lands skal alle gres under en og samme kam.. Vi "må" jo beskyttes ellers havner vi alle på kjøret.. Ikke rart alkoholkulturen er som den er her til lands. Man har et "to timers" vindu til å være på byen, og man bør da aller helst være godt bedugget i det man går ut, for å hindre at man innvisterer hele formuen i to/ tre pils.. (Litt drøyt argument ja,, men men) Snart blir det nok slutt på selvplukk på vinmonopolet også.. Man kan jo komme til å se noe man har lyst til å smake.. 2 Lenke til kommentar
Trondms Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Snart må vel varene på polet bli skjult bak forheng, så ikke kundene fristes til å kjøpe noe! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Ser for meg slike automater jeg:( Ja til er fritt Norge! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Vetoretta skal brukast på ein slik filleting? Loven er ganske idiotisk, produsentar kan ikkje ha bilete eller gje nøktern informasjon om produktane sine på verdensveven eingong. Oppmjukningar hadde vore på sin plass. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det er også noe suspekt å forbi reklame for et lovlig produkt, greit nok røyk dreper 50% av de som bruker det, men alkohol er helt ufarlig i små og moderate doser, faktisk kan det være bra. Det er jo lov å ha reklamere for smertestillende piller, og de kan totalt ødlegge leveren viss man overdoser på de. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det er også noe suspekt å forbi reklame for et lovlig produkt, greit nok røyk dreper 50% av de som bruker det, men alkohol er helt ufarlig i små og moderate doser, faktisk kan det være bra. Det er jo lov å ha reklamere for smertestillende piller, og de kan totalt ødlegge leveren viss man overdoser på de. Sjokolade kan også være farlig, man kan til og med drukne på ferie, noe som det ofte er reklame for. Disse politkerne er noen rare dyr. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det er også noe suspekt å forbi reklame for et lovlig produkt, greit nok røyk dreper 50% av de som bruker det, men alkohol er helt ufarlig i små og moderate doser, faktisk kan det være bra. Det er jo lov å ha reklamere for smertestillende piller, og de kan totalt ødlegge leveren viss man overdoser på de. Sjokolade kan også være farlig, man kan til og med drukne på ferie, noe som det ofte er reklame for. Disse politkerne er noen rare dyr. Trenger ikke noe så dramatisk som å drukne, holder med at du får hudkreft av sola i syden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå