Gå til innhold

Norge, Eu og alkoholreklame.


Anbefalte innlegg

http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7549666

 

Norge har hittil alrdri brukt sin vetorett ovenfor EØS, mange store saker som aldri skulle blitt inført i norge.

 

Jeg er for alkoholreklame i Norge, men jeg er sikkerpå at de pompøse politikerne først nå får ut fingern. De kommer til å bruke vetoretten!

Begynner å bli lei av at de fører oss bak lyset med eu, når eu foe første gang kommer med et fornuftig forslag, ja da skal vi nok bruke vetorett. For første gang!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg sliter også med å se ringvirkningene av alkohol reklame.

Men for min del er det likegyldig om jeg må se på alkohol reklame eller ikke, er ikke akkurat noe jeg "savner"

Lenke til kommentar

Her til lands skal alle gres under en og samme kam.. Vi "må" jo beskyttes ellers havner vi alle på kjøret..

Ikke rart alkoholkulturen er som den er her til lands. Man har et "to timers" vindu til å være på byen, og man bør da aller helst være godt bedugget i det man går ut, for å hindre at man innvisterer hele formuen i to/ tre pils.. (Litt drøyt argument ja,, men men)

 

Snart blir det nok slutt på selvplukk på vinmonopolet også.. Man kan jo komme til å se noe man har lyst til å smake..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er også noe suspekt å forbi reklame for et lovlig produkt, greit nok røyk dreper 50% av de som bruker det, men alkohol er helt ufarlig i små og moderate doser, faktisk kan det være bra.

 

Det er jo lov å ha reklamere for smertestillende piller, og de kan totalt ødlegge leveren viss man overdoser på de.

Lenke til kommentar

Det er også noe suspekt å forbi reklame for et lovlig produkt, greit nok røyk dreper 50% av de som bruker det, men alkohol er helt ufarlig i små og moderate doser, faktisk kan det være bra.

 

Det er jo lov å ha reklamere for smertestillende piller, og de kan totalt ødlegge leveren viss man overdoser på de.

 

Sjokolade kan også være farlig, man kan til og med drukne på ferie, noe som det ofte er reklame for. Disse politkerne er noen rare dyr.

Lenke til kommentar

Det er også noe suspekt å forbi reklame for et lovlig produkt, greit nok røyk dreper 50% av de som bruker det, men alkohol er helt ufarlig i små og moderate doser, faktisk kan det være bra.

 

Det er jo lov å ha reklamere for smertestillende piller, og de kan totalt ødlegge leveren viss man overdoser på de.

 

Sjokolade kan også være farlig, man kan til og med drukne på ferie, noe som det ofte er reklame for. Disse politkerne er noen rare dyr.

 

Trenger ikke noe så dramatisk som å drukne, holder med at du får hudkreft av sola i syden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...