Hotvedt Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Er interessert i en løsning som er så rimlig som mulig, som støtter bruk av tre skjermer, hvor jeg kan dele skrivebordet over alle tre. Jeg ønsker ikke et ekstra pci-skjermkort, men en løsning som gir meg tre skjermer med et kort. Maskinen skal ikke spilles på, kun brukes til kontorapplikasjoner. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Kjøp en ATI hvilket som helst HD5000 serie kort som har displayport. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Så dette vil fungere? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Ah, flott, takker! Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 bare husk å få med deg aktiv DP til DVI adapter når du kjøper deg skjermkortet, ironisk nok koster den rundt 300kr som er nesten like mye som selve kortet. Har du en skjerm med displayport så trenger du ikke adapteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå