Dritil Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hei. Jeg skal flytte til et nytt hus, og så har jeg ikke noe lyst til å betale for kabel-tv samt NRK-lisens når man har gratis nett-tv via internettet (TV2 er ikke gratis da men). Planen min var å koble internett på TVen, men lar det seg egentlig gjøre uten å koble via en PC først? Jeg har sett på nett-tv via PCen min som jeg har koblet til TVen, men syns det blir noe kronglete å ha på begge deler samtidig, for å ikke snakke om strømforbruket. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 noen nye tv apparater har støtte for noe som ligner på dette (men idet du kjøper deg et nytt tv apparat "melder du deg på" som lisensbetaler. Så antar ikke det er noe. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Nye TV-er har vel såkalte "apps" i apparatet, f.eks youtube, twitter o.l. Det ligger mao. ikke en nettleser i TV'en, slik at du kunne gått til nrk.no og sett TV derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå