Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Bolton


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei det er så utrolig langt fra godt nok. Og det finnes garantert bedre definisjoner og retningslinjer enn den bingoregelen du kom med.

Da får du finne frem en bedre kilde til regelverket enn FIFAs egen regelbok.

 

Hvordan mener du reglene bør formuleres?

 

Greit reglene er slik, men det står ikke hva hands er. Det står bare at hands fører til direkte frispark.

 

Så da lurer eg på definisjonen på hands?

 

Edit: Et kjapt google søk sier faktisk at FIFA ikke har en definisjon på hva hands faktisk er.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Greit reglene er slik, men det står ikke hva hands er. Det står bare at hands fører til direkte frispark.

 

Så da lurer eg på definisjonen på hands?

Nå bommer du. Det står ikke at hands fører til frispark, det står at hvis man tar ballen med handa/armen med vilje er det frispark, eventuelt straffe. Når man definerer hva som er regelbrudd er en definisjon av hands i seg selv overflødig.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Se etter Rooney gir ballen til Nani der, klar sjanse for Berbatov å BEVEGE seg men står stille og lar forsvarsspilleren are LØPE forbi han, og løper like rask som Paul Robinson. For fucks sake, hvor er Hernandez når vi trenger ham?....

 

2-1 arshavin. Cue the shitness.

Lenke til kommentar

WBA!!!!!

 

Tenker mest på Chelsea jeg.... pga den jævla fucked up dommeren på Stamford Bridge er de største trusselen vår :(

Jepp. Hjelper lite at Arsenal tapter, når vi ikke scorer og inviterer Chelsea inn i ligagullkampen igjen.

 

Se der ja. Arsenal starter opphentingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...