Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Bolton


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår godt at TomHel følte han måtte opprette ein tråd om kvaliteten i fotballdelen. Ja, det er ikkje så voldsomt lenge til kampstart, men dei aller fleste har ei klokke på dataskjermen som fortel ein det, og det aukar iallefall ikkje kvaliteten her inne at alle skal sitte å fortelle akkurat kor lenge det er igjen til kamp. Vil ikkje det vere litt betre om ein heller brukar to kaloriar på å diskutere mogelege lagoppstillingar, om Hargreaves faktisk kan kome til å få ei mogelegheit i løpet av kampen eller tilogmed frå start, om Fabio vil kunne dekke høgrebacken, kor mykje vi har savna Valencia på høgrekanten, dei store forsvarsproblema vi har pdd, at dette er den siste kampen før SAF må byrje å sone fem kampar karantene fordi dommarane i Premier League ikkje held mål, kor gode Bolton faktisk er, kor viktig det er å ta tre poeng for å halde på leiinga i PL eller i det minste noko som er litt meir relevant enn kor mange minutt det er igjen til kamp? For fucks sake

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Inb4 spørsmålet til Daniel.

 

Hehe, ser ingen vits å spørre om dommer i denne kampen. United vinner glatt uannsett. Herr Brun kunne ha dømt denne kampen, og det likevell hadde endt i hjemmeseier.

Lenke til kommentar

Jo sjølvsagt forstår eg det, men det er ein fullstendig unødvendig måte å gjere det på, ettersom det berre er med på å igjen fornedre kvaliteten på det som skjer her inne. Gi beskjed og heller ver med på å prøve å lage ein kamptråd som er vits å delta i. Merkar at det blir nokre lange innlegg i den nye tråden frå TomHel. For min del stoppar dette her iallefall.

 

Det er ikkje så lenge til kamp, så eg må ein tur på butikken for å få handla noko snacks. Tippar lagoppstillingane er på plass til eg er tilbake og håpar vi stiller med Fabio på backen. Nani og Val på kvar sin kant og gjerne Rooney - Berbatov på topp. Vil gjerne sjå Hernandez også, men tviler litt på at vi går ut med alle tre frå start.

Lenke til kommentar

Skadeproblemer? Har de meir enn sju skadde spelarar? Vi har nemleg 10 mann ute pr dags dato.

Heh, var ikke meningen å påstå at vi hadde mye mer skader enn dere. Men vi har vel noenlunde likt?

Djorou, Verm, Diaby, Fab, Cesc, Tech9, Walcott, Song er de jeg kommer på nå. Men uansett, poenget var egentlig å si ifra til Latias at vi ikke har en tynn stall. ;)

Lenke til kommentar

Oi, dette var faktisk veldig overaskende.

Chicho har spilt gode kamper og fortjener spilletid, men at Berba er på benk fra start er helt uforståelig. Berbatov fortjener å få mye mer spilletid enn det han har gjort i det siste. Men jeg nekter å tro at SAF ikke har noen lure tanker om dette og jeg håper å se Berba mot Bolton idag.

Lenke til kommentar

Flott med både Valencia og Nani fra start. Skal bli interessant å se hvordan Giggs gjør det sentralt også.

 

Må si jeg også reagerer på at Berbatov benkes nok en gang. Greit å gjøre det fra tid til annen, eller i lengre perioder når han ikke leverer. Men i år har han vært strålende. Skulle nesten tro det var et eller annet utenomsportslig bak denne avgjørelsen.

Lenke til kommentar

Mark my words, Giggs sentralt kommer til å bli gull for oss. Med unntak av utelatelsen av Berbatov er jeg fornøyd med laget alle skadene til tross. Kunne kanskje likt å se Fabio på høyre og Wes sentralt, men for all del.

 

Potensiell fallgrube: Evans mot Kevin Davies... Det gikk ikke så bra sist...

Lenke til kommentar

Med disse skadene gjelder det for Evans å komme tilbake til nivået han holdt i fjor, da han var knallgod. Det hjelper å spille ved siden av verdens beste forsvarer, men jeg mener å huske at ihvertfall over en lengre periode slapp vi inn færre mål med han og Vida i snitt, enn med Vida og Ferdinand.

Lenke til kommentar

Helt greit med at Berba har blitt benket, han har ikke levert så bra de siste mnd som han tidligere har gjort. Samtidig så har Chicharito levert og funnet en fin scoringsform som gjør at det er vanskelig å benke vår lille ert.

For noe jævla tull.

 

Berba har knapt spilt fra start den siste tiden. Det er ikke pga av form, det er grunnet at Sir Alex som den kyniske aldrende mannen han har blitt; benker han for the greater good. Noe jeg mener er piss mot f.eks Marseille, nå er han ute av form igjen. Toppscoreren vår blir benket igjen og igjen. Det er i mine øyne helt latterlig, og jeg har full forståelse for Berba om han vil finne seg ny klubb etter denne sesongen. Spilte godt mot B'pool og Villa, etter det har han knapt spilt. Om han nå spiller fra start i en kamp igjen og suger balle bør pekefingeren rettes mot Sir Alex

 

Folk som Fletcher, Carrick og Rooney kan tydeligvis suge så hardt de bare vil, benken finner dem aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...