Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Bolton


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tre tap på de siste fem ligakampene. Ikke særlig ideelt, derfor er det utrolig viktig å vinne morgendagens kamp. Arsenal har muligens en tynn stall, men nå som de er ute av alt annet kommer de til å satse alt på ligaen. Er litt usikker på forsvaret, er redd K Davies og co. kan blir litt for sterke for reservene våre. Ellers er det deilig å ha Val tilbake igjen. Fyren har ikke spilt i ligaen siden august, det blir så herlig å se han på høyresiden igjen. Ellers håper jeg selvfølgelig at Berba starter.

 

VDS

Fabio - Smalling - Brown - Evra

Valencia - Carrick - Fletcher (Hazza?) - Nani

Rooney - Berbatov

 

Fletch sliter med virus, og er usikker. Ellers kan vi kanskje spille med Rooney i en dypere rolle med Chicha og Berba på topp? 442 diamant med Carrick som anker? Frykter vi får se vår kjære venn Gibbo fra start. Dette er ikke lett. GL med uttaket, Fergie!

Lenke til kommentar

Det eneste stedet vi ikke er skadeskudd for tiden er på topp, der Chicharito har fått en del gode kamper.

 

O'Shea, Rafael, Vidic og Ferdinand er stabile og viktige spillere, men vi har gode backup der. Verre er det på midten der nesten alle har spilt elendig kamper i år. Et par av kampene Fletch og Carrick har spilt dårlig har jeg nesten ikke orket å se på, og Gibson har spilt veldig dårlig, gjevnt i hele år.

Lenke til kommentar

Tre tap på de siste fem ligakampene. Ikke særlig ideelt, derfor er det utrolig viktig å vinne morgendagens kamp. Arsenal har muligens en tynn stall, men nå som de er ute av alt annet kommer de til å satse alt på ligaen.

What? Jeg skal ikke komme her å påstå at vi har den definitvt beste stallen i ligaen, men bredde har vi. Tilogmed på stopperplass. Problemet ligger jo i enorme skadeproblemer.

Lenke til kommentar

Skadeproblemer? Har de meir enn sju skadde spelarar? Vi har nemleg 10 mann ute pr dags dato.

Trur ikkje det blir enkelt i dag, hovudsakleg grunna defensive skadeproblemer. Vi har vore gode nok heime til å kunne ta Bolton greit og vi har offensive spelarar som kan gjere mykje skade for motstandarane, men eg er litt skeptisk til om vi klarar å dominere såpass at ikkje skadetullet bakover skaper problemer for oss.

Lenke til kommentar

Archa: Helt enig. Var noe estetisk med å se først et kontant løp nedover sidelinja, for så å legge inn hardt og direkte. Ikke syv finter, inn i banen og skudd med venstrefot som ender opp på City sin hjemmebane. (Eller klin i krysset :p)

 

Håper Nani og Valencia kan fylle inn hverandres svakheter, for drømmespilleren måtte vært en kombinasjon av disse to. Der den ene stort sett velger det enkleste, velger den andre umulighetene.

 

Så er spm: Hvem har egentlig rett? Rema?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...