Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Bolton


Anbefalte innlegg

Mulig det KjellV. Ser bare knottene til Holden som går inn mot knærne til Evans eg.

 

Det der supporterbrille maset kan du holde for deg selv. Verdens mest oppbrukte idiotfrase.

Jeg forstår ikke hvordan noen kan mene Holden går inn med knottene først mot Evans, så jeg har ikke noen annen forklaring enn supporterbriller. Du har helt rett i at det i utgangspunktet er en idiotfrase, men jeg ser ingen annen mulighet i dette tilfellet.

 

Og de brillene er det du som har

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol @ Tc47. Hvor mange ganger skal Berbatov motbevise deg før du klapper igjen kjeften? Det er så ufattelig latterlig å lese.

 

Kjip kamp til OT å være. Likevel er det lyspunkter, Nani potent som alltid når det trengs, Valencia har faktisk fått seg et godt øye for spillet. Egentlig fungerer alt med unntak av et rustent forsvar og en midtbane som jeg er mektig lei av å peke feil på. Og endelig får vi banket den inn på slutten, vi skaper t.o.m noe på slutten.

 

Evans er dog dagens idiot, fy faen. Men selvfølgelig, la oss latterligjøre skaden til Stuart Holden nå isteden.

 

Hyrlen out, fant mack-øl her i Trondheim, så dagen er komplett.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Evans er dog dagens idiot, fy faen. Men selvfølgelig, la oss latterligjøre skaden til Stuart Holden nå isteden.

 

Nei nei nei. Ikke si du peker på meg nå?

 

Har aldri sagt noe om den saken. Mener bare at Holden går ganske så knallhardt til han også. Og hvordan hadde taklingen vært om Evans ikke var en idiot? Tipper ganske så gult til Holden. Men rødt til Evans er dagens mest fortjente uansett.

 

Edit: Du tenker selvsagt på Liverpool fansen. Verdens beste supportere.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Fy flate for noen kjøp Fergie har gjort til denne sesongen. Hernandez og Smalling har spilt en sentral rolle i den posisjonen vi i dag er i

Veldig sant. Bebe var nok et bomkjøp, men Chicharito og Smalling fremstår som fantastiske røverkjøp. Ikke bare for fremtiden, slik jeg egentlig håpte på, men for denne sesongen også.

 

Smalling har hatt en vanvittig utvikling siden han spillte utenfor ligasystemet for 2-3 år siden. Han fremstår allerede som en av PL's beste forsvarere. Han har til og med vist lovende offensive takter, ved å ta med seg ballen fremover med godt driv når det er hensiktsmessig. Han ligger 2-3 år foran det skjemaet jeg hadde håpet at han skulle følge. Ville ikke solgt han for tre ganger så mye som vi kjøpte han for nå. Ung, engelsk, og god med potensiale for å bli helt fantastisk.

Lenke til kommentar

 

Kjip kamp til OT å være. Likevel er det lyspunkter, Nani potent som alltid når det trengs, Valencia har faktisk fått seg et godt øye for spillet. Egentlig fungerer alt med unntak av et rustent forsvar og en midtbane som jeg er mektig lei av å peke feil på. Og endelig får vi banket den inn på slutten, vi skaper t.o.m noe på slutten.

 

Valencia var faktisk best når han gikk innover i banen i dag. Tidligere har han, som du sier, løpt mot kortlinjen og siktet på Rooney (med stort hell!).

Lenke til kommentar

Uroliggende at Berba-curse ikke fortsatte idag. Alle kampene jeg har hatt med han på fantasy, har han kun fått 1 assist på sånn 7 kamper, tenkte å ha han inne på laget innen West Ham var ferdig, men begynner å tvile nå.

 

Bedre for oss at dere vinner her og blir litt "mette" framfor å være heltent på å snu det når dere gjester Upton Park 2. April. Grugleder meg til den kampen, hvor alt annet en tap er fantastisk.

Lenke til kommentar
Taklingen til Evans oppsummerer egentlig greit hele kampen hans.

 

En grisete og dårlig kamp? :p

 

Dårlig kamp i hvert fall.

 

For øvrig artig å lese sutringen om Berbatov. Hver eneste gang han gjør noe som ikke er bra eller resulterer i mål/målsjanse for andre så er det fram med store ord om hvor usannsynlig dårlig bulgareren er. Når han gjør bra ting så blir det ikke en gang lagt merke til, og når fyren scorer for oss er det "jaja, bra for han".

 

Håper virkelig han starter neste kamp, vi trenger en fyr som han på banen.

Lenke til kommentar

Årets deiligste seier for min del. Var et nervevrak i hele andre omgang, hvertfall etter at WBA fikk 2-0, selv om jeg spådde Persie 2-2 sekundet etter at Arshavin plinget inn. Stod de siste 15 minuttene og løp som en gal da Berbagud puttet. Årets deiligste seier for min, regelrett grunnet nervene i dag. Faen på tide at Berba fikk kommet innpå. Når man har toppscoreren i PL i stallen så er det hån å la han slite benken. Get the fuck in.

 

En annen ting etter å ha lest litt her. Hvorfor hylles Smalling i dag? Evans var den beste av de to i midtforsvaret i dag, uten tvil. Smalling var virkelig ute på bærtur noen ganger, og det var hans dårlige avgjørelse som førte til at Evans måtte takle og ble utvist. La meg presisere 1) at jeg liker Smalling veldig godt, og at jeg ser en ny Rio i han og 2) Evans kunne selvsagt gått inn på en mildere måte. Det røde var det ingen tvil om etter å ha sett reprisen.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

En annen ting etter å ha lest litt her. Hvorfor hylles Smalling i dag? Evans var den beste av de to i midtforsvaret i dag, uten tvil. Smalling var virkelig ute på bærtur noen ganger, og det var hans dårlige avgjørelse som førte til at Evans måtte takle og ble utvist. La meg presisere 1) at jeg liker Smalling veldig godt, og at jeg ser en ny Rio i han og 2) Evans kunne selvsagt gått inn på en mildere måte. Det røde var det ingen tvil om etter å ha sett reprisen.

Smalling var tryggheten selv bakover i dag. Evans virka noget ubestemt (ballen han sendte rett til Davies(?) i første omgang), samt markeringsvikt i noen situasjoner. Han vokste dog utover i kampen, men Smalling var allikevel bedre kampen sett under ett, og skryten siktet til han er uten tvil på sin plass, spesielt hvis man tar med i beregningen hvor stabil han har vært hele sesongen.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Pasningen til Davies i første viser problemet med Evans. Rett i forkant gjør han en kjempejobb i å sikre for Evra. Så tilsynelatende helt uten grunn triller han verdens enkleste ball rett i fanget på Davies.

 

Svinegod så får han plutselig fullstendig drypp. Det er det flere spillere i United forsvaret som gjør på akkurat samme måte, Rio og Vidic også. Forskjellen er bare hvor ofte det skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...