Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Bolton


Anbefalte innlegg

For en jævla søppeldag. Den samlede motgangen med tanke på skader, inkonsekvente dommeravgjørelser, resultater og alt mulig om dagen begynner å bli vanskelig å tolerere.

Jeg vet. Det er seriøst like før jeg mekker meg en tinnfoliehatt og dikter opp vannvittige konspirasjonsteorier. Det skal seriøst ikke være mulig å ha så forbanna mye uflaks. Ikke for andre året på rad. Blir faenmeg gal.

Utrolig hvor fort ting kan snu, eller hva ;)

 

Er faktisk fornøyd. Den beste følelsen i verden er når man har innstilt seg på at det blir poengtap for så å få et mål i sluttminuttene. Fantastisk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grøss og gru for en takling av Evans. Bra å se at dommeren gjør jobben sin.

 

Selvsagt. Slike taklinger skal føre til rødt kort hver gang. Jeg håpte på rødt kort, slik at jeg ikke fremstår som en hykler når jeg kritiserer Liverpools grisespill i fremtiden.

 

Det var også en stygg takling mot Evra tidligere i kampen som fint kunne vært rødt.

 

Når folk smeller inn i taklinger spiller det ingen rolle om ballen nesten tilfeldigvis blir truffet når man gjennomborrer motspillere med knottene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er godt at dommaren gjer jobben sin i ein situasjon i løpet av kampen ja. Han kunne gjerne heldt fram med det resten av kampen også, men det er gjerne litt mykje forlangt. Evans blir korrekt utvist, men taklinga til Cahill på Evra er faktisk like stygg og like farleg. Det er knottane først i ankelen på Evra uten at han får frispark imot. Evans si takling er dum og stygg, men ser endå verre ut av at Holden også rusar inn i taklinga med stor fart. Ingen unnskyldningar for Evans som gjekk frå å ha ein nesten grei dag til å ikkje bli tatt med i vurderinga med den taklinga.

 

Ser jo etterkvart meir og meir at det sjølvsagt er dommarane som gjer at vi ligg der vi gjer på tabellen og at vi har den statusen som United har. Utan dommarane på vår side hadde vi rykt ned for lenge sidan, noko kampen i dag med all mogeleg tydelegheit også viser, på same måten som mot Liverpool og Chelsea og så vidare. Blir jo nesten ABU sjølv av all hjelpa United får.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grøss og gru for en takling av Evans. Bra å se at dommeren gjør jobben sin.

 

Peke og le

 

Vi vant vi vant vi vant vi vant vi vant

 

Nå er det en lang landslagspause, så vi har nok et par spillere til klare til neste kamp. Neste kamp er 2. april mot West Ham borte.

 

Oi. Det var lenge. Nå må vi slikke sår. Restituere. Håper vi har Vidic klar til da. Han og Smalling vil være mye tryggere

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Er på hytta så fikk kun med meg kampen via VGlive, fyyyfaen så herlig når det plinga :D Måtte selvfølgelig innpå her å lese kamptråden her inne, ingenting er bedre enn å lese all hatinga, whininga og den generelt elendige stemningen under en drittkamp før det så snur og alt snur til en sidelang cumfest :D HERLIG!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig det KjellV. Ser bare knottene til Holden som går inn mot knærne til Evans eg.

 

Det der supporterbrille maset kan du holde for deg selv. Verdens mest oppbrukte idiotfrase.

Jeg forstår ikke hvordan noen kan mene Holden går inn med knottene først mot Evans, så jeg har ikke noen annen forklaring enn supporterbriller. Du har helt rett i at det i utgangspunktet er en idiotfrase, men jeg ser ingen annen mulighet i dette tilfellet.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Knottene er da i retning knærne til Evans? Mulig det er en spasme. Såg nå reprisen flere ganger. Men dette gidder eg ikke uansett. Du har vel rett.....

 

Evans korrekt utvist uansett. Og han andre gikk jo ut uansett, sikkert straff nok uansett om han er mors beste barn eller ei.

 

Men gjør virkelig Holden ingenting galt Kjell? Er det det du sier til meg?

Lenke til kommentar

Har ikkje studert inngangen til Holden så voldsomt nøye, men begge to går knallhardt for å ta ballen, Evans er toskete nok til å gå inn med knottane først. Einaste grunnen til at dette blir beskreve etterpå som ei grusom takling er at den store farta som begge har inn i taklinga og måten Evans treffer på gjer at det blir sjåande veldig ille ut. Taklinga til Cahill på Evra er etter mi meining like stygg, men denne vil sjølvsagt ikkje få noko merksemd i ettertid, ettersom Evra heldigvis ikkje får varige mèn i ettertid. Evans får den straffa han fortener for å gå inn som han gjer, noko klubben truleg kan komme til å tape meir på enn Evans personleg.

Lenke til kommentar

Fy faen dette smakte. Dårlig dag på jobb av samtlige med unntak av Smalling som stort sett hadde veldig god kontroll. Taklingen til Evans oppsummerer egentlig greit hele kampen hans.

Innhoppet til Berba var så, så, men får med seg et mål som er jævlig viktig. Er på rett sted til rett tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...