Gå til innhold

Eksternt skrivebord i Win XP home, hvordan for jeg til dette

wil

Anbefalte innlegg

jeg kjører nå Windows XP home på min stasjonære pc, så har jeg en bærbar pc med XP pro, og som de fleste vet så har både XP home og XP pro eksternt skrivebord. så siden at jeg har gjort dette noen ganger før, så tenkte jeg at det var like enkelt å gjøre det med XP home også. jeg er vandt til at når man høyreklikker på min datamaskin å trykker på eksternt så står det tillat at denne maskinen blir tilkoblet via eksternt skrivebord, men det stod det ikke i XP home, så jeg lurer på hvordan jeg skal få til å koble til en annen maskin via XP home?

Håper på mange svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror ikke at det går så bra, har bare orginal plata til XP home som jeg fikk med pc`en min, så det går ikke. men takk allikevel, remote desktop ligger på MS sine hjemmesider, men det går ikke an å installere det på home versjonen tror jeg. men siden at det ligger på siden til MS så skjønner jeg ikke hva den skal brukes til hvis den ikke går på Windows XP home. kanskje på eldre Windows versjoner :roll: men, men kan jo prøve et annet program jeg det veit dere. for se litt hva jeg finner på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...