Quandt Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Vil bare høre om noen har noen erfaring med Tandberg-skjermer,jeg har tilbud om å kjøpe en tandberg ergoscan 450 til kr 1000.- men har lyst til å høre med folka her inne på forumet først. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 hmmmm.....har ikke hørt noe om Tandberg skjermer siden det merke er nokså gammelt :-? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Merket er gammelt men de har de fremdeles, ihvertfall her hvor jeg jobber, og siden det er Hydro så har de ganske oppgradert maskinpark. Har ikke sjekket ut hz og sånn på Tandbergene og vet ikke om vi hadde sånn som du har (de har nylig skiftet til flatskjermer, 19" DELL LCD ) men noen var 19 og noen var 21 tommere, felles for de alle var at de var jæsla mørke... Kunne dog ha tenkt meg en slik en. Desverre går alle skjermer i retur til IT-avdelingen. Lenke til kommentar
Quandt Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Greit at merket er gammelt,men Tandberg er jo et godt merke som oser kvalitet da. Og det med at den kanskje er litt mørk fikser jeg med Powerstrip. Tror jeg kommer til å slå til jeg,tror den er verdt 1000 spenn. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Ja det vil jeg tro. Er ikke sikker på hvor stor ergoscanen du nevner er, men som sagt, jeg var godt fornøyd med disse Tandbergene og mere enn litt irritert over at jeg ikke kunne kjøpe en slik fra arbeidsgiveren når de alle andre veier gikk over til LCD-skjermer. Men men. Lenke til kommentar
Snask Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 De må være i siget siden tandberg data aksjen bare øker og øker Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jah, det vil jeg tro, og de er vel verdt det, skal man dømme fra den skjermen vi hadde. Go Tandberg. Dessuten hadde det matchet veldig bra med det faktum at jeg har en Tandberg forsterker (Troll) og to gamle Tandberg høyttalere koblet til dataen min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå