Zafar Iqbal Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Hei, Kjøpte en: ASUS U31F 13,3" HD Sølv Core i3-380, 4GB RAM, 500GB HDD, BT, Webcam, W7 Ho Levert uten recovery partisjon og cdrom. http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=619506 1. Hvis maskinen tryner, hvordan får jeg windwos inn på den igjen? Kontaktet mpx som mente jeg brude gå til innkjøp av ekstern cd brenner. Litt drøyt sysn jeg egentlig og få den informasjonne i ettertid. 2. Hva sier loven / regelverket rundt dette? 3. Kan jeg kontakte asus/mcirsoft og få en recovery/windows cd sendt i posten. 4. Hva ville du gjort? Lage image eller ta recovery på en annen måte?. Både jeg og en venn har kjøp maskin fra mpx 2 forskjellige maskiner. Vi har ikke cd rom men det finens en skjult partisjon under diskbehandling på 21gb. Partisjonen (Primærpartisjon)er navnløst, uten filsystem og stasjons bokstav.Kunne denne brukes som recover stasjon og finnes det gode programvare som tar recovery til hd istedet for cd/dvd? På forhånd takk for hjlepen. Endret 16. mars 2011 av Zafar Iqbal Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Denne navnløse stasjonen er antagelig recovery allerede... Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Denne navnløse stasjonen er antagelig recovery allerede... Hører at det er feler som sier det. At det ikke er en recovery stasjon men at dersom man trykker f9 under oppstart. Finnes det et valt som lar deg installere windows på nytt og at denne navnløse partisjonen inneholder windwos filer. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det betyr jo at det er en recovery stasjon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå