lok1 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hei, "Gjør rede for Kants såkalte kopernikanske vending. Forklar i denne sammenheng hvorfor matematikk og fysikk ifølge ham må inneholde syntetiske dommer a priori." er en oppgave jeg har besvart nå. Lurer derfor på om det er noen der ute som har kunnskaper til å se over oppgaven og se om den har noen vesentlige feil eller mangler? Leveringsfristen er allerede imorgen. Kan nevne at det er universitetsnivå og at lengden er 2800ord. Sende enten PM eller kontakt her i tråden. På forhånd Lenke til kommentar
soulless Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Kan nevne at jeg absolutt ikke har tid på så kort frist, men jeg tror du uansett har postet tråden i feil del av forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=241 Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Send til [email protected], så skal jeg titte. Edit: ser i ettertid at dette kunne tas på PM, men jeg er for kul. Endret 16. mars 2011 av fuzzyboots 2 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 **** men jeg er for kul. Ha ha ha, den var fin... Jeg er for kul faktisk.... :D 1 Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Føler det er en legitim unnskyldning. 1 Lenke til kommentar
lok1 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Sendt. Innleveringfrist klokken 1400, såååå.... Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå