William_S Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Ok nå spammer jeg virkelig forumet med unyttige tråder, men nok om det. Jeg har flydd med: SAS (SAS Braathens osv da det eksisterte går inn under der) Braathens SAFE Ryanair Norwegian Shorouk Air (Egyptisk charterselskap som ikke er i drift lengre) Air France Lufthansa Delta Airlines Sabena (finnes ikke mer, "oppfølgeren" er SN Brussels Airlines) British Airways Luxair (Luxembourgs nasjonale flyselskap) Aeroflot Hawaiian Airlines (virkelig morsomt flyselskap å fly med, selv på ekstremt shorthaul serverer de juice eller vann på økonomiklasse) Air Baltic Air Malta (husker det som siste gangen vi fløy på papirbilletter var med Apollo og fikk papirbilletter i 2007) Czech Airlines Kan også nevne Nedre Romerrike Flyklubb sitt "flyselskap". Jaja det var nå min liste med relativt få flyselskap og veldig få eksotiske flyselskap. Hadde feks vært morsomt å prøvd Belavia eller noe, men transfermulighetene fra norske flyselskaper er mildt sagt ræva til å fly slike selskap. Hehe. Endret 16. mars 2011 av William_S Lenke til kommentar
simentp Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) *Snip* Endret 16. mars 2011 av simentp Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) "Hvilke flyselskaper har du fløyet med?" er en lang tråd som allerede finnes. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1126059 Endret 16. mars 2011 av robertaas Lenke til kommentar
William_S Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) "Hvilke flyselskaper har du fløyet med?" er en lang tråd som allerede finnes. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1126059 Sånn er det når man ikke tar seg bryet med å søke... Vel når jeg ser den tråden så husker jeg selvsagt at den var der... Endret 16. mars 2011 av William_S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå