perK92 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 hei, har trent 3 split en stun nå, men tenkte å gå ned til 2 split nå og fokusere på hovedøvelser som bruker store deler av kroppen i hvert løft som markløft,knebøy og bentover rows... på dag2 da jeg skal trene overkropp har jeg litt problemer. Jeg lurer på om jeg kan ha 2 forskjellige opplegg med forskjellige øvelser på overkropp, som jeg kan veksle mellom? Hadde vært herlig å få noen kommentarer og tips til opplegget mitt i og med at dette er det første 2 split programmet jeg har lagd selv dag 1 : underkropp Deadlifts 4 sets 8 reps lunges 2 sets 8 reps nordic hamstring 2 sets 8 reps squats 3 sets 8 reps leg raises 3 sets 8 reps dag 2 : overkropp Benchpress 4 sets 8 reps seated closegrip rows 3 sets 8 reps Chins 2 set 8 reps shoulder press 3 sets 8 reps reverse flies 3 sets 8 reps hangups 2 sets 8 reps dips 3 sets max reps dag 2: overkropp opplegg 2 Dumbell Benchpress 4 sets 8 reps bentover rows 3 sets 8 reps Chins 2 sets 8 reps shoulder press 3 sets 8 reps upright rows 3 sets 8 reps Curls 2 sets 8 reps triceps extensions 3 sets 8 rep Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Jeg ville ha gjort noen endringer og gjøre det litt mer balansert med tanke på push/pull-øvelser. Et program som jeg har brukt tidligere (basert på en 2-split jeg fant på iform) ga meg god fremgang Jeg gjorde som deg, gikk over fra 3-splitt til 2-splitt. Og som du ser så er isolasjonsøvelser nesten fraværende her. Man(Underkropp): Knebøy 4x5 Rumenske markløft 3x8 Nordic Hamstrings 3x8 Planke 2x30sek Sideplanke 2x30sek Tir(Overkropp): Benkpress (m/ stang) 4x5 Skulderpress (m/ hantler) 3x8 Pullups 3x5-8 (evt. ekstra vekt) Sående roing (overhåndsgrep) 3x8 Bicepscurl 1x10 Pushdown 1x10 Tor(Underkropp): Markløft 4x5 Bulgarsk utfall 3x10 Ettbeins-strake mark 3x8 (evt. strak mark) Landmines 3x6 per side Pallof press 3x10sekunder iso-hold Fre(Overkropp): Benkpress (m/ hantler) 4x5 Militærpress (m/ stang) 3x8 Chins 3x5-8 (evt. ekstra vekt) Stående roing (underhåndsgrep) 3x8 Hammercurl 1x10 Franskpress 1x10 Endret 18. mars 2011 av Godlike Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå