Gå til innhold

tips til skjermkort for Skjermkort til 1000kr?!

Anbefalte innlegg

skal til å kjøpe meg ett nytt skjermkort til den _GAMLE_ pcn min for å få kvikket den opp litt. gidder ikke koste på den mere enn ca 1000kr til før den havner på dynga. :D

tips? tips? tips? tips? tips? tips? tips? tips? tips? tips? tips? tips? tips?

radeon 9200 noe å satse på?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl

har fått tilbud om å kjøpe ett Creative 3DBlas. GeForce 4 ti4600 128mb ddr til 1000kr, greit nok?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, hadde gforce4 kortet vært nytt ville det vært verdt litt mer enn 1000kr, men jeg synes ikke det en urettferdig pris på 1000kr, heller akkurat passe, antagelig kostet det kortet personen som kjøpte det rundt 3000kr, og nå koster det jo 1500 eller noe(gidder ikke se etter) på komplett.no så det villle jeg slått til på!

det er jo ikke akkurat som om det er slitt tenker jeg :smile:

Men vurder og kjøp en ny kjøler til kortet, har du vannkjøling så fiks det, ellers så er settet til revoltec på 3dfxcool.no av god kvalitet, bruker det settet på begge pc'ne mine og har ikke sett noe grunn til å bruke 600kr på en vannkjølt blokk. mitt gforce 4 4400 er klokket til 4600++

(325/659)

SÅ jeg synes du burde skal slå til, for det kortet kjører alt du vil i dag, og 9200pro/non pro er ikke og måles med 4600'n

Lenke til kommentar

Hei :)

Om du setter grafikken som en liten høy faktor så ville jeg heller ha vurdert å gå for Radeon 9500 pro

Ja jeg vet at dette er 33% dyrere enn det budsjettet du har sotte opp (rundt 1500 kr) men da får du et kort som er bedre enn alle andre nevnte :yes:

Ellers er Radeon kortene veldig bra, men har ingen erfaringer med modellene nede i 9000-9100-9200 serien :shrug:

Lenke til kommentar
Om du setter grafikken som en liten høy faktor så ville jeg heller ha vurdert å gå for Radeon 9500 pro
Synes virkelig du må slutte å anbefale Radeon 9500 pro til alle sammen, særlig med tanke på at å få tak i dette kortet ikke akkurat er lett å få tak i. Fortell ihvertfall hvor man kan få dette kortet til "rundt 1500" når du anbefaler det slik ;)

Ja jeg vet at dette er 33% dyrere enn det budsjettet du har sotte opp (rundt 1500 kr) men da får du et kort som er bedre enn alle andre nevnte
50% dyrere mener du.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...