Mjauriksen Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hei. Jeg er utvekslingsstudent i Pennsylvania, USA. Har allerede tatt en learners permit, og magler bare å kjøre opp. Spørsmålet mitt er rettet mot andre som har vært utvekslingsstudent i Pennsylvania (hver stat har egene regler mht kjøring). Måtte du oppføres under dine værtsforeldre/andre du kjørte med sin forsikring eller er det som i Norge at teoretisk sett er det den du øvelseskjører med som fører bilen, som vill si at så lenge du kjører med en som har forsikring er det greit? Takk for alle svar Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Hm, synes å huske at du kan kunn få lappen dersom du er statsborger (ha et social security number), eller at du må har lappen fra ditt hjemland så kan da ta et midlertidig førerkort for å bruke i USA. How To How to Obtain a Pennsylvania Drivers License How to get an American Drivers License as a Non-Citizen Endret 16. mars 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar