Gå til innhold

Komputer For Alle byggepc bok!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har bestilt en tilbudspakke fra Komputer For Alle. Det følgte med 5 CD'er med noe stæsj, som er litt kjekt til å bruke til hjemmeside, 1 blad + 1 cd og litt andre kjekke ting, men drit i det! Det var også en bok med i pakken, Komputer For Alle, Bygg en datamaskin, her lærer du å bygge en datamaskin(kjekt siden jeg skal bygge egen maskin om en stund).

Alt koster 728,- men får det for 19.50,- (seffe for de vil ha flere kunder :smile:)

Men noen som vet om denne boken er noe bra? Jeg blir en abbonent på bladet men det spiller ingen rolle så lenge mamma betaler det :smile: !

Mvh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er klart at denne boken, om du kan kalle den det, vil hjelpe en del mennesker.

Men kan man bygge data, og vet forskjellene på RAM og CPU /lignende ting, og hvor de skal, så er det, spør du meg, inget poeng me den boka.

Lenke til kommentar

Komputer for alle folka er n00bs og har nesten ikke peiling på data

stakkars PC :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

1800XP 1533MHZ m taisol kobber vifte på et SOYO dragon+- 2x ddr256mb cas 2.5

chieftech dragon m dør miditower sølv

audegy player-geforce 2 mx 400-trust multibass 410-12xdvd-10xbrenn- RAZER1000-DUALOPTICAL-FuNC1030-slimworks500-

[ Denne Melding var redigert av: N*E*R*D på 2002-02-03 13:33 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-03 14:00, SAA skrev:

Jeg hadde det bladet for noen år siden. Det var forferdelig dårlig. Det er bergnet på de som knapt vet hva en PC er. Som de andre skriver ville jeg heller lest på hardware.no for å fått tips.

Hadde dessverre det bladet for et par år siden. Og da kunne jeg en tiendel av det jeg kan nå (og noen har nok lagt merke til at jeg ikke kan så stort mye nå heller). Den gang sa jeg oppp fordi jeg ikke lærte en drit i det bladet......

Sier mye

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-03 15:33, Lord_Linus skrev:

Hvorfor kaste bort 19.50, når man kan få BEDRE svar her, som at påtill er gratis!!!

så sant så sant.. gratis og gratis fru blom.. hvem betaler adsl min da?

det er kun ett fåtall gode norske data magasiner.. jeg leser de sjeldent.. eneste pcworld av og til..

Lenke til kommentar

Leste mye data magz før...mene jeg har funnet ut at det er lettere og spørre koompiser når det er noe jeg ikke vet..som hvilken vei ramen skal stikke..og hvorfor ikke min 80X80 vifte ikke vil passe inni kopp holderen min("!)/% vil ha kald cola da.

Dumme memorex lager dyre koppholdere som det står 24Xnoe mere og så får jeg ikke kjøle vifta inn()"%! det er noe galt med den!

Lenke til kommentar

Alle databladene har artikler om selvbygging iblant. Tviler på om du trenger noen egen bok for dette.

Du kan jo i så fall heller se på noen av de små heftene Pål Jensen har laget, og som selges i mange bokhandler.

Har du litt peil på data, vil jeg heller anbefale det norske bladet PC-Pro som har mye konsentrert informasjon på et nivå for de litt viderekomne.

Lenke til kommentar

Noe mer amatøraktig skal du lete lenge etter. De har blant annet en guide for å sette inn en RAM-brikke. :lol: Og når du leser det, vil du fnyse av alle de amatøraktige bildene. De er heller ikke i nærheten av å få testa nyhetene de presenterer - noe som bla PCWorld gjør. Istedet skryter de hemningsløst av produkter som ellers er dømt nedenom og hjem.

CDen som følger med er også fylt med crap.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-03 15:44, SirHartge skrev:

Quote:

On 2002-02-03 15:33, Lord_Linus skrev:

Hvorfor kaste bort 19.50, når man kan få BEDRE svar her, som at påtill er gratis!!!

så sant så sant.. gratis og gratis fru blom.. hvem betaler adsl min da?

Du gikk vel ikke til anskaffelse av ADSL for å svare her inne vel. :smile: Dette er bare en ekstra gode/bonus.

Lenke til kommentar

Hei!

Om boka er god eller ikkje kommer nok ann på kor mykje du kan frå før..

Sjølv leser eg ikkje pc pro etc..

Men,abonnerer på pcworld sjølv om eg synest det har tapt seg i forhold til før..

Ein kan finne mykje gratis hjelp når det gjelder pc,på nettet..:wink:

Lenke til kommentar

Jeg synes at komputer har skjerpa seg litt i det siste. Det var faktisk et par gode artikler der i det # jeg leste. 29.50 er uansett ikke så mye. I verste fall får du slutte å abonnere så fort du kan og så spre dritt om Komputer her:)

Lykke til med mammaen din!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...