AnonymDiskusjon Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Har en rimelig sterk fetish for strømper, og en kjæreste jeg er veldig glad i som nekter å bruke det. Hun har prøvd det et par ganger, og begge gangene har det endt med at hun gjemmer seg under dyna og gråter. Grnnen for at hun nekter er at hun påstår hun er for feit, noe hun absolutt ikke er! Er vel et drøyt halvår siden sist hun prøvde nå, og jeg merker selv at jeg har mast litt i det siste, idag ble det veldig mye. Føler meg skikkelig slem som maser på henne hele tiden, men jeg klarer ikke å la det være. Og det plager meg noe veldig... Samtidig syntes jeg det er så dumt av henne når hun har en så dårlig grunn, hun er jo den nydligste jenta i verden! Og at jeg tenker så negativt om henne gjør det bare værre. Er det noen som har vært borti noe lignende og greid å komme over det? Postet av anonym: d06247944ef1ec6695574177457cb514 Postet av anonym: d06247944ef1ec6695574177457cb514 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Troll? Hvis det plagar deg så mykje anbefalar eg ein tur til psykolog. Lenke til kommentar
_Amund_ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Troll? Hvis det plagar deg så mykje anbefalar eg ein tur til psykolog. Høres ikke så trollete ut, og han bør oppsøke sexolog hvis han ønsker å gjøre noe med en vrien situasjon. Lenke til kommentar
Populært innlegg Penance Skrevet 16. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2011 Her synes jeg faktisk dama bør "ta seg sammen" og gjøre denne lille tingen for partneren sin - det er bare strømper. Det er da ikke normalt å ligge under dyna med strømper på og grine, feit eller ei. 13 Lenke til kommentar
_Amund_ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Her synes jeg faktisk dama bør "ta seg sammen" og gjøre denne lille tingen for partneren sin - det er bare strømper. Det er da ikke normalt å ligge under dyna med strømper på og grine, feit eller ei. Jeg synes det er et dårlig forslag at hun skal "ta seg sammen", det er tydelig at hun IKKE liker det hun har forsøkt. Sex bør være frivillig, hun skal ikke tvinge seg til noe. Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Syns hu at hu er for feit, så be hu gjøre noe med det da! Blir ikke akkurat noe slankere av å ikke bruke strømper... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hva er sammenhengen mellom stømper og det å være feit? Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ingen sammenheng, noe som også var poenget mitt Hu sier hu ikke vil bruke strømper fordi hu syns hu er for feit(???????wtf). 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Er det så vanskelig å forstå? Dårlig gjort å presse noe til å gjøre noe dem ikke vil. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Er det så vanskelig å forstå? Dårlig gjort å presse noe til å gjøre noe dem ikke vil. Jeg ser ikke logikken i at hun blir feitere med strømper nei. Hvis hun gråter pga av fett, så burde ikke strømper av/på ha noe å si. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hun har antagelig dårlig selvtillitt pga noen kg for mye, og er da ikke komfortabel med settingen strømper osv, som gir fokus på kroppen hennes. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Strømper sitter jo ganske tight så det er vel noe der. Hvis hun absolutt har noen fobier mot det så får dere bare la være, men er enig med han som sa det om å gå den lille biten ekstra det er da ikke all verdens du ber om. Kanskje du kan gjøre noe for henne i bytte? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Eventuelt kan de jobbe med selvtilliten hennes, da slikt kan være destruktiv for hele forholdet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det er nå så, men rett frengangsmåte er i hvertfall ikke å presse henne til å bruke det. Det er dere vel enig i? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Kan forsøke å få henne til å forstå at han er fornøyd med kroppen hennes og at han har en svakhet for strømper. Er ikke snakke om å presse. Lenke til kommentar
Kvikkfort Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Du må jo ihvertfall ikke presse henne, siden hun ikke liker det! Føler hun seg ikke komfortabel i det, så burde du respektere det. Du kan jo evt kle deg i strømper, ta et bilde av deg selv, redigere bildet med å få fram noen bryster og sette inn et dame-ansikt, så har du det! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Problemet er ikke strømpene men selvtiliten hennes, som det absolutt burde gjøres noe med. 2 Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det er stort sett bare troll som ikke lar høre fra seg igjen etter at de har startet en meningsløs diskusjon...sitter sikkert og runker til svarene akkurat nå! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Si at du er ganske tolerant innenfor store maskevidder! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Si at du er ganske tolerant innenfor store maskevidder! Hehe, ja, det trengs ikke noe slik, det ser bare dumt ut Men som Sebbe sier så er det nok selvtilitten som ikke er som den skal, det høres rimelig riktig ut. Har pprøvd å booste den i et par år nå uten å lykkes noe særlig, uten å lykkes noe nevneverdig. Skjønner at det ikke er noen hotfix på det, men er det noe jeg burde tenke spesielt på som kanskje kan hjelpe henne med å skjønne at hun er det nydligste vesenet i verden for meg? Postet av anonym: d06247944ef1ec6695574177457cb514 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg