HesteHoven Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Har jobbuke og jeg går for det meste rundt og fikser ting. Vi sitter mye i bil og det går egentlig fint. Men, når de begynner å snakke blir det så jævlig kleint. Det jeg gjør da er å stå litt vekke fordi de overser meg nesten. Jeg går og tutler litt for meg selv og later som om jeg interresserer meg for omgivelsene.. Og når vi spiser setter jeg meg litt lenger vekk og drar opp mobilen og skriver / later som om jeg skriver melding. Hva gjør jeg? Gruer meg litt til neste gangene de snakker med folk fordi jeg føler meg så retarded. Noe hjelp / tips? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Kanskje du kan få nokre gode tips frå ? (sjå byrjinga).Neida, frå spøk til revolver. Du må berre prøve å involvere deg litt meir. Mye mogleg at dei føler det på same måte som deg (og at dei diffor støtter seg på sine vanlege arbeidskameratar). Ver på, og spør mykje! Sjølv om du allereie veit svaret, gjer dette dei ei kjensle av at dei faktisk utgjer ei uvurderleg forskjell for deg. Me er stortsett ikkje så samansatte som mange vil ha det til. Så mitt tips er å vere frampå, spør mykje, å vere heilt på. Snakk gjerne høglytt om ting som opptek deg, diskuter siste nyhender og liknande. Slik skaper småprat. Som eg forstår er du i annlegsbransjen så då kan du jo alltids dra nokon "kva tykkjer du om bompenger då?" for å få skravla til å gå. Eller kommenter noko du høyrer frå radioen som summer i bakgrunnen. Ikkje ver passiv, dei føler nok det same ovanfor deg. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hadde du mulighet til å velge da? Sånn er det desverre ofte på arbeidsuke. Vil tro dette gjelder de fleste, siden drømmejobbene kun er for de få "utvalgte". Vet ikke om det kan være til noe trøst - du slipper iallefall å ligge en og en halv uke på en reketråler med konstant sjøsyke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå