Gå til innhold

Lages disse solbrillene enda? Hjelp!


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg bare lurer på om noen her har sett / vet hvor jeg kan kjøpe disse brillene: -> Izod 725 <-.

 

Har lett etter den typen kjempe lenge, men finner dem ingen steder.

 

Noen som vet om en nettside / butikk hvor disse brillene kan kjøpes / bestilles?

 

Ville vært utrolig takknemmelig til den som fant disse brillene til meg!!

 

Legger ved et bilde:

post-230335-0-54313200-1300225688_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det bare var så enkelt. :) Jeg har vært inne på den nettsiden du linket, og de selger ikke de brillene lengre. Det ser ut som de gjør det, men når man klikker seg litt lengre inn for å bestille dem osv, så kommer det en melding om at de ikke selger de lengre. :(

Lenke til kommentar

Faren min hadde dem en gang i tiden. Han kjøpte dem mens han var et par uker i utlandet. Jeg pleide å bruke disse brillene, å de var helt perfekte for meg. Men så en dag ble de borte. Har ikke PEILING hvor de ble av. (Du kan tro jeg har kikket i hver krok og hvert jevla hjørne). Jeg har hvertfall vært på leting etter disse brillene i flere måneder nå, men finner INGEN plasser å kjøpe dem. Derfor tenkte jeg noen her kanskje kunne være til hjelp :) Håper virkelig noen vet noe ;o

Lenke til kommentar

Altså, hvis noen kan finne briller som er nesten HELT like de på bildet jeg la ut, så kan jeg kanskje vurdere å kjøpe de. Jeg hadde jo selvfølgelig ønsket å ha akkurat den modellen

(Izod 725) da. Det er vel 5 år siden fatter'n kjøpte de brillene nå. Jeg er veldig fleksibel på pris, og ville bestilt dem fra Irak om nødvendig :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...