Gå til innhold

Hvilken av disse stasjonære pcene?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er på jakt etter en stasjonær pc for gaming, det viktigste er at den drar wow, men andre spill som cod osv vil nok komme senere inn i bilde for meg. Uansett noen som kan si meg om denne pcen er god nok for wow og eventuelt for cod?

http://www.netonnet.no/art/data/stasjonaer-data/desktop/packardbell-ixtremea6893nc/141499.3012/

Så har jeg også blitt oppfordret til å bygge pc, men denne er jo da dyrere men samtidig blir det en ny opplevelse å bygge en pc:

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=905903&su=DCD9C28B-A816-4B7E-89EB-D2C9FCB21FBB (går ikke over 6600 får pc)

Er det en virkelig stor forskjell på disse maskinene som jeg vil merke godt? :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ikke folk svart godt nok i den forrige tråden din?....

tja, jo liker å dobbeltsjekke men ja valget er nå tatt og går for komplett

Jeg vil anslå at selvbygg's PC'en fra komplett gir 2400% mere ytelse enn den Packard Bell dritten. (:

Eneste endringen jeg ville gjort er å bytte til en litt bedre harddisk for 10 kroner ekstra; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=491821

Nei 10 kroner er null stress, men hvorfor? :p

Lenke til kommentar

Det blir komplett pc. Men trenger OS og jeg fant det på pirate bay:

********_x64_(December_2010) Det er windows 7 64 bit Ultimate. Hvordan skal jeg få den inn på pcen når jeg har bygget ferdig pcen min? :blush:

Link fjernet av moderator.

Endret av Hårek
Lenke til kommentar

Det er ikke lovlig å bruke eller diskutere piratkopiert materiale på forumet her.

Brenn til dvd med f.eks. Nero, og skift bootrekkefølgen "Boot sequence" til at DVD-romen leses av først. Start så pcen med DVD-en i

• Liker 1
Lenke til kommentar

torrenten du laster ned bør inneholde en .iso-fil. denne brenner du på en cd, eller lager en live usb. så setter du inn cden/usben og restarter. trykk på setup og gå inn i bios før pcen starter. så velger du rekkefølgen på bootdevices, som gjerne ligger under "boot" i bios. sett cden/usben som første valg. save and exit.

så skal pcen starte fra cden/usben og så kan du installere. etter hvert under installasjonen så må du restarte. da restarter du og tar ut cden/usben. da vil windows fortsette å installere.

hvis du ikke tar ut cden/usben begynner installasjonen på nytt.

Lenke til kommentar

*******_x64_(December_2010) Det er windows 7 64 bit Ultimate. Hvordan skal jeg få den inn på pcen når jeg har bygget ferdig pcen min? :blush:

Kjøp det du...

Endret av Hårek
Lenke til kommentar

************_x64_(December_2010) Det er windows 7 64 bit Ultimate. Hvordan skal jeg få den inn på pcen når jeg har bygget ferdig pcen min? :blush:

Wups!

Det er 2min av ditt liv og det gjør din tilværelse her inne så mye enklere :)

Endret av Hårek
Lenke til kommentar

Moderator har fjernet direktelinker til piratkopier. Vi tillater omtale av at slikt finnes, men ikke direktelinker.

Må også si at at bruke slike piratkopier er å be om trøbbel. God mulighet for at malware (virus, rootkit, etc) kommer ferdig installert.

Stenger denne tråden da trådstarter har en annen. Retningslinjene: Det holder med én tråd om ditt emne ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...