Jo Are Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hei Fant frem min kjære Nokia N93 her en dag og har bestemt meg for å sette den i stand igjen, så har derfor bestit nytt deksel til hele telefonen. Men det er ikke bare det utvendige som er feil med den, Symbian går veldig tregt. Lurer derfor på om noen her inne vet hvordan man kan gjøre det raskere? Setter stor pris på all hjelp Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Systemet er av natur relativt tregt i desse versjonane, noko eg kjenner av erfaring då eg har hatt same telefon. Nett kor flaskehalsen er, tør eg ikkje seie sikkert, men er mildt sagt treig. Det er mogleg å formatere telefonen med å helde ein tastekombinasjon. Telefonen har eit internminne med kopi av fabrikkinnstillingar slik at ein kan setje tilbake heile softwaren å byrje på nytt. Dette er faktisk utruleg enkelt på denne modellen, og du finn mykje stoff på Google om dét. Hugs at alle data forsvinner, og at du må ha forsvarleg backup! Ellers er det ikkje så mykje anna å gjere enn å rydde opp og slette. Eg kjenner ikkje systemet i detalj, men vil tru at å rydde i telefonminnet vil betre hastigheita om ikkje mykje, iallefall noko. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det beste er å gjøre som steffenz sier, men du kan også sjekke om mange programmer hele tiden automatisk kjører i bakgrunnen. Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Du kan forsøke å se om det har kommet ny programvare/firmware til telefonen. Gå til http://www.nokia.no/support/programvare/device-software-update og last ned programvare for å oppdaterer telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå