vinagunner Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Maskinen blir sinnsyk varm under normal surfing på nett. Er dette normalt? Hadde samme problem med min forhenværende T41. Hva kan det være, og finnes det mottiltak? Takker. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Tipper på at problemet er støv. Om du har muligheten, skru opp luken under og rens for støv. Det legger seg somregel i kjøleribbe og vifte. Regner med at dette er en laptop? Sjekk temperaturer med cpuid hardware monitor og post et bilde her. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 som allerede sagt, det er nok støv som har lagt seg som en mur foran kjøleribben og blokkerer helt for kjøling. Enkleste løsning er å bruke trykkluft, og prøve å blåse en del støv ut, start med å blåse inn på venstresiden, for så å blåse inn på baksiden der innsuget er, og selvfølgelig skru av maskinen først.... Den beste meg også vanskeligste løsningen er å åpne maskinen helt opp, men thinkpad bruker å være litt skruing på for å få den åpna opp til kjølern, men går greit bare du holder orden på hvor de forskjellige skruene skal være. Lenke til kommentar
vinagunner Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Skal finne en måte å blåse ut støvet på. Vil helst slippe å åpne opp maskinen. Kan ikke mye om dette, nei Takker! Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hadde samme problem med min SL500. Satte ganske enkelt støvsugeren, med "det smale hodet", fremfor åpningen for kjøling og problemet var borte. Lenke til kommentar
Mr. BigBear Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Nest alt er sagt det beste er å sette litt ekstra kjølepasta. jeg kjøpte denne i tillegg laptop kjøler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå