pavllion Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hey jeg skal kjøpe macbook pro som er en veldig god pc. Synes dere jeg burde velge macbook pro som en pc synes apple lage fantastiske pcer for veldig liten pris? Gleder meg til jeg får gode svar jeg kan gruble på. Lenke til kommentar
jmosbakk Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Veldig usikker på hva du prøver å få ut av denne tråden, men om du mener at Apple lager maskiner som gir mye for pengene så kan jeg være den første til å si meg uenig. Det er sikkert mange Mac-kjennere som kan argumentere godt for hvorfor du skal kjøpe en Macbook, så det bunner vel ut i at det blir en smakssak. Alt kommer jo egentlig an på hva du er ute etter, evt. har bruk for. Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Veldig usikker på hva du prøver å få ut av denne tråden, men om du mener at Apple lager maskiner som gir mye for pengene så kan jeg være den første til å si meg uenig. Det er sikkert mange Mac-kjennere som kan argumentere godt for hvorfor du skal kjøpe en Macbook, så det bunner vel ut i at det blir en smakssak. Alt kommer jo egentlig an på hva du er ute etter, evt. har bruk for. Oja Går heller for en pc. En venn av meg hadde anbefalt en macbook pro Lenke til kommentar
jornod Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 jeg vil tro det e smart å kjøpe en PC som macbook pro den er veldig bra til alt og jeg synes at mac book er den beste PCen jeg har prøvd Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Hey jeg skal kjøpe macbook pro som er en veldig god pc. Ok hvis den er god nok til ditt behov? Hva en venn anbefaler, bør du sjekke hva han har jobbet med tidligere, kan jo være snakk om en person som har hatt apple maskin helle sitt liv uten å ha prøvd verken windows eller linux. Synes dere jeg burde velge macbook pro som en pc synes apple lage fantastiske pcer for veldig liten pris? Gleder meg til jeg får gode svar jeg kan gruble på. Er dette spørsmål? Hva er så fall behovet? Er enig at Apple ofte tar seg betalt, man får dårlig maskinvare per kr, en hva en PC ville gitt deg, så eneste grunnen for å gå for apple, er fordi du hater virus og spyware. Og syns linux er litt for knotete. Som du sikkert forstår er jeg mere glad i linux+windows, siden jeg er pc-bygger som dekker flest behov. Eller at du velger å jobbe med mye under kategorier: "Design, musikkprodusjon, Videoredigering" og foretrekker Apples Dock da er nok Mac bra. Men husk på det er mulig å få ubuntu ganske så lik grafisk. Men har du vurdert om Linux kunne dekke behovene dine? jeg vil tro det e smart å kjøpe en PC som macbook pro den er veldig bra til alt og jeg synes at mac book er den beste PCen jeg har prøvd Uten å vite behovene, hvordan kan du så sterkt anbefale Apple? Hva hvis brukeren sier vil spille windows spill, vil du fremdeles si OSX er like bra? Endret 16. mars 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
konrad_91 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 hele tråden er bare failtroll Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 De nye Macbook pro har forferdelige kjøleløsninger, har hørt om temperaturer oppe i 90C ved load. Turbo-mode skal visstnok ikke fungere i Windows så du får også laber ytelse om du trenger windows. Byggekvalitetsmessig er vel ikke Macbook pro særlig bedre enn en gjennomsnittlig Dell. Designet kan også være attraktivt for tyver, fordi "alle" ønsker seg en Macbook. Batterilevetiden er stort sett god, men med tanke på hvor mye du betaler, skulle det vært en selvfølge. Kjøp heller en laptop fra Multicom.no med en andre generasjons i5, eller en Thinkpad (de har en virkelig god byggekvalitet og batterilevetid, om enn like dyre som en Macbook pro) Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Elendig forsøk på å skape en fanboy diskusjon. Rapportert. Endret 16. mars 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Tråden stenges. Gir ingen meining. Onyx, moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg