sofie2011 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Hei, har tenkt å kjøpe meg ny laptop, men er usikker på hvilken jeg skal velge, og håper at noen kan hjelpe meg. Det er viktig for meg at: - skjermen er mellom 13"-15" - Bra mikrofon/webcam (til skype) - Lett, enkel å ta med seg rundt omkring - God batteritid - Fin design - CD drive(brenner) - God lyd/høytalere - SD-import Det jeg skal bruke den til er; nettsurfing, skolearbeid (office), bilde og film redigering Er interessert i både windows og mac, har frem til nå brukt windows. Endret 15. mars 2011 av sofie2011 Lenke til kommentar
jmosbakk Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hvor mye skal den koste ca? Lenke til kommentar
sofie2011 Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Hvor mye skal den koste ca? maks 12.000 Lenke til kommentar
toreber1 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hewlett-Packard er gode, og har god support. Lenke til kommentar
jmosbakk Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Noen forslag bare: ASUS til under 9k Toshiba med Harman Kardon høyttalere og "HD-kamera" Ellers vil jeg, som alltid, si at ASUS G-series gir mye bang for the buck. F.eks. ASUS G53SW med Sandy-Bridge CPU og bra skjermkort kombinert med et HD-webcam til under 10k. Lenke til kommentar
VortexSurfer69 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hewlett-Packard er gode, og har god support. Seriøst!?!?!?!?!?!?!? Vil råde alle som vurderer Laptop om å skygge unna alt som heter HP!!! Makan til møkka maskiner skal du lete etter....... Om jeg skulle anbefale noe så måtte det bli Asus, Asus eller Asus Asus er det merket med minst feil av alle produsentene, (mindre enn MAC til og med) , i tillegg får du mye for penga om du tar deg tid til å lete litt i nettbutikkene..... ASUS FTW Lenke til kommentar
sofie2011 Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 takk for svar! Forslagene ser veldig bra ut (utenom HP, skal aldri kjøpe HP igjen). Men, selv om det høres veldig teit ut, så er design/utseende veldig viktig for meg. Og designen på både Toshiba'en og Asusene er litt.. guttete.. med svart og rødt og det hele... Liker veldig godt den type design de har på både macbook pro og på sony vaio... Noen som har forslag, eller ble det litt for snevert? Lenke til kommentar
King_922 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 hvorfor ikke kjøpe en macbook eller sony vaio da? Lenke til kommentar
sofie2011 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 hvorfor ikke kjøpe en macbook eller sony vaio da? Tenkte jeg skulle se om noen hadde et bedre forslag? Lenke til kommentar
jmosbakk Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Vanskelig å komme med konkrete forslag når du setter utseendet i fokus. De færreste her inne vet vel stort om hva du liker og ikke. Her inne får du stort sett gode forslag til hva som gir mye for pengene. Lenke til kommentar
DavidRO Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hva med Asus N-series? http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=620024 Lenke til kommentar
VortexSurfer69 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hva med Asus sin Bamboo serie? Lekkert og topp ytelse i samme pakken? http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=S5vQ2mBKF4NqWsc1 Ps har denne: http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=177176&banid=hwpg Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Har en HP laptop jeg kjøpte 2 måneder siden med Phenom prosessor. Driver Black Ops som bare det på multiplayer. Kjempe maskin til 7000,- Har gode erfaringer med HP i allefall. Men for all del, Asus er kjempe merke. HP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå