Gå til innhold

UKM 2011

UKM 2011  

1. 1. Hvem bør vinne UKM 2011

• Martin Fredriksen - Beatboxing (video under)
      0
    • Christoffer Brandsborg - "Drifting" (video under)
      0
    • Judith Moi - Egenskrevet låt (mangler video)
      0

Anbefalte innlegg

UKM er en talentkonkurranse for alle i alderen 12-20 år. Det går ann å synge, spille gitar, danse, beatboxe eller noe annet som du har talent i.

I denne tråden kan vi diskutere ukm 2011, hvem dere tror vinner eller har troa på og hva som skal til for å vinne. Jeg kommer da fra kommunen Søgne og kom videre fra kommunemønstringa, skal spille fylkesmønstringa 9 April. For de som lurer så spilte jeg gitar, jeg kom videre med sangen "Drifting" - Andy Mckee. Link til youtube video av meg når jeg spilte den LIVE i Søgne: http://www.youtube.com/watch?v=LO-YepUBN4c! Gjerne si hva dere synes! Jeg har et spørsmål også, anngående videre i konkurransen. Synes dere jeg skal velge samme sangen, eller skal jeg lage en remix med "Drifting" - Andy Mckee og "Canon - Trace Bundy"! Blir veldig glad for svar! Gjerne send meg en mail hvis du lurer på noe: [email protected]

Alle som er med på ukm, eller kjenner noen og har video av når de opptrådte, legg det ut her så kan vi diskutere!! Så kan vi lage en "stemmekonkurranse" om hvem vi synes bør vinne.

Min favoritt er en som heter Martin Fredriksen, han beatboxer! Link til video av han:

PS. han er bare 12 år:O

- Mvh Christoffer

Endret av brandsborg7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...