Mr. ve Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Nettopp blitt hekta på StarCraft: BroodWar (kanskje litt sent?), men er jo totalt lost mot de gamle haiene på battle.net, så jeg lurer på om dere har noen gode strategier til meg? (Kanskje en URL på norsk?). Og hvis det er noen andre der ute som nettopp har begynt, som vil utfordre meg? :smile: Jeg har bare spilt 3 kamper online, så det sier vel litt om mitt nivå? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Last ned en del demoer av gode folk. Let kanskje først og fremst etter demoene til Slayer (norsk verdensmester i 2000, tror jeg). Du kan som oftest lære en del av disse gode folka han spiller mot/med også. Ellers så må jeg si at det er aldri forsent å bli hekta på SCBW, siden det er fryktelig bra! Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 Hvor kan jeg laste ned demo'er ? Søk litt på KaZaA men finner ingenting... Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hvor kan jeg laste ned demo'er ? Søk litt på KaZaA men finner ingenting... Battle.net? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 www.replayers.com ? Bare gjetter, er jaffal der jeg finner WC3-replays... Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg finner ikke replays eller movies av noen kjente folk.. og når jeg laster ned en replay, så får jeg ikke til å se den, starcraft finner den ikke.. replays.ocm er bare war3 så det ut som. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Doh.... www.google.com Du må putte dem i riktig mappe. Ta en en liten demo der du selv spiller i 1 sek bare for å se hvor demoene legger seg og deretter legger du dem du laster ned i i den mappen. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 husk at du må ha riktig versjon også, et 1.08 replay funker f.eks. ikke på et 1.10 spill Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 husk at du må ha riktig versjon også, et 1.08 replay funker f.eks. ikke på et 1.10 spill Ok da.. derfr jeg ikke får det til Men ingen som har et par replays av kjente folk, fra 1.10 de kan sende/laste opp ett sted for meg? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 SC var dritbra i sin tid, men etter jeg har spilt war3, så orker jeg ikke gå tilbake. Tok et game for ikke så lenge siden, funket mindre fett Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 ja sc var fett! tenk jeg har vunnet 3 compoer i sc og har fått premier til tilsammen verdi av 2000 kr =) =) bare sjekk denne BW statsen du: ~VeNoM ...eid!.... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Vet noen om slayer fortsatt er aktiv? Han som var på tv2 og alt kanskje han spiller warcraft III nu Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 han burde det iallefall. SC varer ikke mye lenger nå. På tide å parkere tøflene etter 5 år. All hail the new king, WC3! Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Hvorfor slutte å spille et kongebra spill bare for det er gammelt? Og CS, aq2, diablo (1 og 2), osv spilles fortsatt av mange, selv om de er gamle, og for det om nye, liknendes spill er komt. Lenke til kommentar
Golwin Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 På ingen måte forseint, bra at fler begynner. Wc3 har på ingen måte utkonkurert SC. WC3 er jo over et år gammelt og fremdeles er det stor aktivitet i sc. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 På ingen måte forseint, bra at fler begynner. Wc3 har på ingen måte utkonkurert SC. WC3 er jo over et år gammelt og fremdeles er det stor aktivitet i sc. ingen kan utkonkurere sc jeg mener at starcraft er bedre en war3 selv om jeg også digger war3 da. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 På ingen måte forseint, bra at fler begynner. Wc3 har på ingen måte utkonkurert SC. WC3 er jo over et år gammelt og fremdeles er det stor aktivitet i sc. ingen kan utkonkurere sc jeg mener at starcraft er bedre en war3 selv om jeg også digger war3 da. det er heltene og food-limiten som gjør warcraft til et bedre spill... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 det er heltene og food-limiten som gjør warcraft til et bedre spill... enig. ...men det er også heltene og IKKE MINST food-limiten som gjør at SC er ti ganger bedre STRATEGIspill, pluss at man får ikke de store "episke slagene" i WC... (drøssevis av marines som flyr på tre ganger så mange hypre zerglings hvorpå det hele blir ryddet opp av et dusin dark templars) Lenke til kommentar
Golwin Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 er jo smak og behag av hva man liker =) Jeg liker også sc best, og spiller det nå framfor wc3. Jeg synes at wc3 er lettere enn sc. Du har færre uniter som alle har mye mer liv. Så det blir lettere å kontrolere de. Synes det er gøyere med flere styrker. Også er det endel andre funksjoner som gjør det lettere. Uansett, 2 veldig bra spill. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 enig med flere hær i at heroene gjør war3 bra men jeg synes ikke at food limiten jør det jeg liker å ha flere units som tåler mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå