Terradoc Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Hei, jeg lurer på om noen vet om noe genialt program for å konverte DivX til VCD format så det kan kjøres på DVD spillere, det hadde vært morsomt å prøvd. Jeg holder på å lager animasjoner selv og det kunne ha vært kult å vist dem frem på DVD'n. Er dette i det hele tatt mulig? takk på forhånd! Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Det er mulig med programmet TMPGEnc. Det erogså andre programmer som kan gjøre dette. Jeg har aldri prøvd det, men.... teknisk er det mulig. Det er også stor sansynlighet for kvalitets tap. Hvor stort tapet blir er jeg ikke sikker på, men noe blir det. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Hvorfor lage animasjonene i divx i utgangspunktet da? Kan du ikke lage de i f.eks raw avi? Vet det tar plass, men dette er beste måten å få max kvalitet på, så importerer du de i Adobe Premiere etterpå, fixer og trikser, after effects mm også encoder du de til mpeg helt på slutten? Er jo bare tull å gå innom divx? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå