Sjonke Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Hei! Dagens maskinvare: hovedkort: XFX nForce 780i prosessor: Intel e8400 minne: 4gb skjermkort: xfx alpha dog 8800gt Windows 7 64 bit/Ubuntu 10.04 LTS 64 bit. Maskinvaren er åpenbart utdatert, men oppgradering av resten får komme senere. Nå er jeg bare interessert i å bytte ut grafikkortet, om enn bare midlertidig inntil jeg oppgraderer alt. Behov: HDMI, evnen til å skyfle spill betraktelig bedre enn 8800gt. Aktuelle spill: Anarchy Online, Wow, Rift, kommende Star Wars-mmorpg, Crysis-serien, m.fl. Hva er det kraftigste nvidia-kortet jeg kan utnytte til fulle med angitt maskinvare? Hva er det minste jeg bør ha for virkelig å se forskjell i eye candy og frame rate sammenliknet med 8800gt? (Jeg foretrekker Nvidia-kort, men ikke nødvendigvis på saklig grunnlag.) Jeg ser at spørsmålene er litt tåkete, og er takknemlig for all hjelp Mvh. Sjonke Endret 15. mars 2011 av Sjonke Lenke til kommentar
Sjonke Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg ser av å søke litt her at det ikke er noe poeng i å gå for noe kraftigere enn et GTX 460. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå