Merida Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Heisan :-) Jeg har kjøpt meg ny telefon, men jeg har over 600 hundre teksmeldinger på min gamle Sony Ericsson som jeg kunne tenkt meg å beholdt.....er det mulig å komme seg inn på den mappen med tekstmeldinger via pc og få overført til pc`n eller noe?...eller andre måter å gjøre det på? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Vet ikke om din mobil har samme program-tilgang som Nokia, men med den er det lett å adminsitrere alt ved bruk av PC, jeg bruker Nokia suite og tilslutter mobilen ved hjelp av Bluetooth. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 MyPhoneExplorer funker med de fleste telefoner fra SE og gir tigang til det meste i telefonen. Lenke til kommentar
Merida Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Takker for tilbakemeldingene deres Mr D: Funker dette, men tidspunktene på meldingene kommer ikke med ser jeg....men er tross alt bedre enn ingenting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå