Kristian86 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Vil gjøre det enklere å tilby kundestøtte. Les mer Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Kan se for meg ekstremt mange av de samme spørsmålene rundt kommende produkter som de ikke kan uttale seg noe spesielt om. Støtter initiativet med en chatløsning hvor man enkelt og raskt kan få hjelp og veiledning om det gjelder et produkt man besitter Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Flere bør begynne med chat support Det er fremtiden mener jeg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Andrzej virket ikke helt stødig i engelsk Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) "For øyeblikket drives chatsupporten kun i Storbritannia så brukerne vil måtte chatte på englesk for å få hjelp." Sneket seg inn en skrivefeil? Endret 15. mars 2011 av Samegerilja Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Snakker engelsk ikke englesk. Litt googling så fant man ut at englesk var ett nytt begrep som blir brukt, så mye for å følge med i tia =) Endret 16. mars 2011 av Samegerilja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg