Gå til innhold

Totalforbud mot å diskutere Holocaust?

Anbefalte innlegg

BB ble kastet ut? Hvorfor? For å påpeke sannheten, går jeg ut i fra.

Hvis vi var redd for at "sannheten" skulle komme fram, ville vi vel ikke sluppet ham inn igjen...?

Jeg sier det igjen: Når man har fått 100 sider (over 2000 poster) i en tråd til å presentere sannheten slik man ser den, og på slutten kaster bort sjansen ved å poste YouTube-snutter uten videre argumenter, så er det kanskje ikke ytringsfriheten man bør påberope seg. Den var aldri i fare her. Folk fikk og får alle sjanser, og ble ikke sensurert for å snakke om jødiske konspirasjoner eller poste linker til Vigrid og andre nazivennlige sider.

Men det er klart: Når man har nådd 2-3000 poster og ikke har kommet et skritt videre, så går man lei. Da er det fristende å fremprovosere reaksjoner. Det er sånn det skjer her.

Geir :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg foreslår at posten over får anledning til å bli stående her. Til gjengjeld får jeg lov til å navngi brukeren som nettopp registrerte Gassegeir... :whistle:

jeg føler en viss ironisk klang over det navnet...

Du trenger forresten ikke si hvem det er.. De som har fulgt med på diskusjonene her skjønner nok godt hvem det er tenker jeg :D

Utover det så syns jeg det er pussig at man ikke heller bruker energien på å utforme utfyllende svar på spørsmål og påstander. Kan ikke tenke meg noe mer meningsløst enn å krangle med moderatorer som bare forsøker å hjelpe til så godt de kan.

Noen feilsted kan vel de også ta, men vi er vel alle mennesker håper jeg :innocent:

Endret av αкαѕнα
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sannheten frykter ikke etterforskning. Men løgnen gjør det.

Derfor er det streng sensur hva angår både Holocaust og 9/11. Ja, "menneskeskapt global oppvarming" har også blitt en ny hellig ku. Mange, mange kritikere eksisterer, men de får ikke slippe til i den statskontrollerte media.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Dere som snakker om sensur av kritikk og etterforskning - har dere i det hele tatt lest det som blir skrevet? Har dere sett at akkurat de samme reglene gjelder for de som forsvarer holocaust? Eller filtrerer dere bare ut det som passer slik at dere kan leke martyr?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dere som snakker om sensur av kritikk og etterforskning - har dere i det hele tatt lest det som blir skrevet? Har dere sett at akkurat de samme reglene gjelder for de som forsvarer holocaust? Eller filtrerer dere bare ut det som passer slik at dere kan leke martyr?

De som forsvarer den offisielle Holocaust-historien har ingenting å tape og alt å tjene på sensur.

Visste du forresten at Holocaust-bekreftere driver og brenner bøker akkurat slik nazistene gjorde?

Se her: http://www.ihr.org/books/ztn.html

Lenke til kommentar

Fy flate å lame noen av dere er....

At dere ikke skjønner å teite dere er er rett og slett en skandale.

Dere påberoper dere ytringsfrihet og skal være så mye lurere enn alle andre, men å innrette dere etter noen (slik jeg tolker det) enkle krav til en saklig diskusjon gidder dere ikke.

mulig jeg har oversett noe, men moderatorene her har gitt klar beskjed om hva som ble akseptert og ikke akseptert.

Når man ikke klarer å innrette seg etter dette så kan man da ikke sutre over manglende ytringsfrihet.

Skjerpings folkens :hmm:

• Liker 5
Lenke til kommentar

Du trenger forresten ikke si hvem det er.. De som har fulgt med på diskusjonene her skjønner nok godt hvem det er tenker jeg :D

Nei da, det er ikke min jobb å røpe brukeres identitet, det er min jobb å forsvare den. Vi tar anonymiteten på alvor her. Det åpner selvsagt for misbruk. Og siden det så åpenabrt er et forsøk på å leke Tordenskiolds soldater, så skal jeg si så mye som at både Gassegeir, Lovenslangearm og minst to registrerte brukere tilsynelatende taler med samme stemme.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nei da, det er ikke min jobb å røpe brukeres identitet, det er min jobb å forsvare den. Vi tar anonymiteten på alvor her. Det åpner selvsagt for misbruk. Og siden det så åpenabrt er et forsøk på å leke Tordenskiolds soldater, så skal jeg si så mye som at både Gassegeir, Lovenslangearm og minst to registrerte brukere tilsynelatende taler med samme stemme.

Er dette noe dere kan bevise eller tar dere dette bare "på feelingen"?

Jeg så at et godt innlegg fra Frk. Zisblatt hadde blitt nådeløst sensurert vekk. Mener dere at Frk. Zisblatt var BelzeBob? Er jeg også BelzeBob? Er alle som kritiserer Holocaustopplegget og sensurgreiene BelzeBob?

Hvorfor ble BB kastet ut? Oppfordret han til vold og terror? Drev han med ufyselig oppførsel og postet syke bilder slik andre gjør her på forumet? Jeg forstår ikke dette.

Obs: gi meg en advarsel før dere hiver meg ut også, OK?

Endret av Winston_Smith
Lenke til kommentar

Er dette noe dere kan bevise eller tar dere dette bare "på feelingen"?

Vi ser nok på "beviser" før vi går til det skritt å stenge noen ute, men det er rart hvor ofte "feelingen" er riktig...

Jeg så at et godt innlegg fra Frk. Zisblatt hadde blitt nådeløst sensurert vekk. Mener dere at Frk. Zisblatt var BelzeBob?

Jeg vil ikke navngi registrerte brukere her. Jeg har ikke påstått at noen av dem er BelzeBob. Men generelt så er det ikke noe sjakktrekk å registrere en rekke brukere etter hverandre for å poste i en og samme tråd, og poste gjennom samme proxy.

Er jeg også BelzeBob?

Det vet du vel best selv.

Er alle som kritiserer Holocaustopplegget og sensurgreiene BelzeBob?

Jeg håper da for deres skyld at det er litt flere av dere.

Hvorfor ble BB kastet ut? Oppfordret han til vold og terror? Drev han med ufyselig oppførsel og postet syke bilder slik andre gjør her på forumet? Jeg forstår ikke dette.

Han er så vidt jeg vet ikke kastet ut. Han pådro seg en tidsbegrenset reaksjon fordi han nektet å rette seg etter de regler som var satt for debatten. Det uttrykte han eksplisitt på PM til moderator, som dermed ikke hadde så mye valg.

Obs: gi meg en advarsel før dere hvier meg ut også, OK?

Tro meg, de fleste som blir "hevet ut" vet godt at det kommer til å skje. Det er sjelden de er forbauset, selv om de ofte er uenig. I dette tilfellet er det enkelt, følg reglene så blir du ikke kastet ut.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Alle som våger angripe den Hellige Holo-kuen blir forfulgt og blir dermed martyrer. Martyrer for sannhet og rettferdighet.

Det jeg ikke helt forstår, er: Når dere endelig finner et sted der dere ikke blir forfulgt men gis anlednng til å poste deres meninger, slik dere faktisk har fått her, hvorfor foretrekker så mange av dere martyrstemplet?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Alle som våger angripe den Hellige Holo-kuen blir forfulgt og blir dermed martyrer. Martyrer for sannhet og rettferdighet.

Vel, her på forumet blir de ikke forfulgt. Det er bare enkelte som nekter å forholde seg til reglene (regler som gjelder alle brukere), og som oppfører seg så trollete at det fører til konsekvenser. Dermed påtar de seg en status av å være "forfulgt", "utsatt for sensur" og "martyrer". Ikke bare er det patetisk, det vitner også om manglende argumenter siden man bruker mer tid på å sutre om sensur enn man gjør på faktisk å debattere saken.

Endret av Tabris
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tro meg, de fleste som blir "hevet ut" vet godt at det kommer til å skje. Det er sjelden de er forbauset, selv om de ofte er uenig. I dette tilfellet er det enkelt, følg reglene så blir du ikke kastet ut.

Litt som med de politiske dissidentene som Hitler satte i konsentrasjonsleir altså. De visste dette kom til å skje og ble ikke overrasket.

Men, supert: jeg skal være snill som et Blenda-hvitt lam som hopper på en eng av timotei. Å ikke bli kastet ut skal være min personlige religion.

:innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...