Gå til innhold

Totalforbud mot å diskutere Holocaust?

Anbefalte innlegg

Sensurerte dere vekk innlegget mitt? Herregud dere er jo helt syke!

Hva var off-topic med det bildet? For en gjeng med nazier dere er.

Såvidt jeg vet har ingen av dine innlegg blitt sensurert bort. Men holocaust-vitser og selve holocaustdebatten har ingenting i denne tråden å gjøre. Tvert om er det både usaklig og off-topic.

Poenget er vel at fleste av oss IKKE er nazier!

Poenget er vel at det er merkverdig irrelevant, jeg kunne ikke brydd meg mindre om du var en maoist, nazist, rasist eller danskepølse. Så lenge du følger reglene for forumet og de kravende som blir stillt i debatten kan du være hva du vil.

Mener du at holocaustvitsbildet ditt på noen måte var on-topic i dette emnet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer også på om noen kan forklare oss hvorfor vi bruker det merkelige uttrykket "Holocaustbenekter" / "Holocaustfornekter"?

Hvilke andre dobbelord har vi som slutter i -benekter / -fornekter?

Hvorfor slettet dere BB's innlegg der han spurte om dette? Det var et godt spørsmål.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Du sensurerer i vei ser jeg :)

Ja, for noen er dette en besettelse. Jeg syns bare synd på deg, Rampage. At noe er alvorlig i veien med deg er jo ikke vanskelig å se.

En ting er sikkert: du har null rett til å kritisere de tyske nazistene for deres nazistiske oppførsel. Du er jo mye verre selv.

Det er riktig det, dette er en tråd for å diskutere hvordan man skal diskutere Holocaust på forumet. Ikke for å diskutere Holocaust i seg selv, angripe andre brukere eller moderatorer for den saks skyld.

Lar dog denne stå fordi det er et fantastisk eksempel på "biting the hand that feeds you". Dere har fått muligheten til å diskutere Holocaust og kan presentere akkurat det dere vil, så lenge dere gjør det ordentlig. Likevel brukes all energi på å krangle, bryte regler og angripe moderatoren som legger til rette for at dere skal få en ordentlig holocaustdebatt.

Du arbeider svært hardt for å ta på deg martyrrollen, for hvis du skulle ende opp med å miste forumtilgangen nettopp pga. slik som dette vil du kunne lene deg tilbake i stolen, slå deg i brystet og få "bekreftet" meningssensuren. Det ønsker jeg ikke, jeg ønsker at du kan dele den kunnskapen og benytte den seriøsiteten du gjorde i begynnelsen av den første holocausttråden til å faktisk skape en ordentlig debatt. Hvorfor er det et dårlig alternativ for deg?

Jeg tror jeg forøvrig hadde utgjort en svært dårlig nazist: "Du sjef, angående sensur, hva sier du hvis vi bare tillater de å uttale seg hvis de gir enda bedre informasjon om det de vil dele?". Tror jeg hadde blitt møtt med en god gammeldags facepalm og enveisbillett ut av propagandabyrået. Her på forumet derimot er det et diktatur, og når man frivillig blir med så går man også med på å følge retningslinjene.

Så da stopper vi tullet i denne tråden, det som diskuteres her er hva den andre tråden skal inneholde og hvordan debatt, sensur med mer burde foregå når det gjelder Holocaust. De andre innleggene og kommentarene på de forsvant.

Bildet av den skadete holocaustbenekteren tror jeg vi har sett minst 10 ganger i den gamle tråden, det har dog ingenting her å gjøre.

Endret av Rampage
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bildet av den skadete holocaustbenekteren tror jeg vi har sett minst 10 ganger i den gamle tråden, det har dog ingenting her å gjøre.

Hvor mange ganger har du sett dette bildet?

BB EDIT: fjerner bilder vi har sett før:

1. Anne Frank som døde av tyfus.

2. Bilde av tyfusofre som alltid presenteres som bilde av gassede Holocaustofre.

Hva med de som er her for første gang og ikke visste at ekstremister ofte forsøker å myrde mennesker som ikke tror på Holocaust? Skal ikke de få lov å se bildet av prof. Faurisson?

------

Nå ... kan noen forklare oss hvorfor vi bruker de besynderlige og negative uttrykkene "Holocaustbenekter" og "Holocaustfornekter" om mennesker som ikke tror på Holocaust?

Vi bruker jo ellers svært sjeldent dobbelord som slutter i -benekter eller -fornekter. Kan ikke komme på et eneste slikt (annet) dobbelord, faktisk.

Endret av BelzeBob
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hva med de som er her for første gang og ikke visste at ekstremister ofte forsøker å myrde mennesker som ikke tror på Holocaust? Skal ikke de få lov å se bildet av prof. Faurisson?

Selvfølgelig skal de få lov til å se bildet, dog har det ingenting i denne tråden å gjøre. Denne tråden er langt mer egnet da den går på nettopp Holocaust-kritikere og hvordan de blir og bør bli behandlet.

Lenke til kommentar

Disse reglene dine er kun dine personlige preferanser over hva du anser som sømmelig slik at du skal få bevare din egen oppfatning av hva som hendte, nemlig at myten stemmer. Alt informasjon som blir lagt frem som beviser at holocaust er oppspinn, tull, løgner, en myte og fantasier fjerner du. Det som betalte agenter lirer ut av seg av usannheter lar du stå.

Dette er korrupsjon av både åndelig og intellektuell karakter.

Endret av Shabbos Goy
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Disse reglene dine er kun dine personlige preferanser over hva du anser som sømmelig slik at du skal få bevare din egen oppfatning av hva som hendte, nemlig at myten stemmer. Alt informasjon som blir lagt frem som beviser at holocaust er oppspinn, tull, løgner, en myte og fantasier fjerner du. Det som betalte agenter lirer ut av seg av usannheter lar du stå.

Dette er korrupsjon av både åndelig og intellektuell karakter.

I hvilken verden er "Her er en dokumentar som fullstendig river i fillebiter myten om det jødiske Holocaust. En meget potent dokumentar som viser flere bli tatt i utsagn som definitivt ikke kan stemme." en god synopsis for en video? Det kan i det ytterst være en særdeles særdeles kort beskrivelse av hva du mener videoen gjør. Utifra den synopsisen så vet jeg ingen verdens ting om hvem som er involvert i videoen, hvilke påstander og hvilke personer som blir tatt i løgn eller hvorfor de blir gjort det. Ingenting forteller dette meg om videoen. Presenter hovedpunktene i videoen så skal den selvfølgelig få lov til å stå.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tydelig for meg at her bedrives det knallhard sensur av alle innlegg som ikke er 100% politisk korrekte.

Sensur ... var ikke det en av tingene man kritiserte Hitler og nazistene for?

Forresten - om man fjerner bilde av en Holocaustkritiker som har blitt banket opp av kommunist/jødebøller så må man vel også fjerne bildet av Anne Frank og bildet av tyfus-ofrene, eller....?

Disse to bildene har jo alle sett 1000 ganger før. I motsetning til bildet av professor Faurisson. Har aldri vært vist til en norsk skoleelev.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tydelig for meg at her bedrives det knallhard sensur av alle innlegg som ikke er 100% politisk korrekte.

Sensur ... var ikke det en av tingene man kritiserte Hitler og nazistene for?

Forresten - om man fjerner bilde av en Holocaustkritiker som har blitt banket opp av kommunist/jødebøller så må man vel også fjerne bildet av Anne Frank og bildet av tyfus-ofrene, eller....?

Disse to bildene har jo alle sett 1000 ganger før. I motsetning til bildet av professor Faurisson. Har aldri vært vist til en norsk skoleelev.

Hva med å kverulere litt mindre, og dra over til Fakta eller fiksjonstråden og f.eks kommentere Jägerrapporten, Willy Justs brev, Stahleckerrapporten eller Suchomel-intervjuet. De er jo ganske inkriminerende, og bør vel for deres side av saken ikke stå uimotsagte. Pluss at et slikt bidrag ville også vært relevant.

Endret av Bidalaka
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser det er folk her som er mer opptatt av å leke martyr enn å lese hva moderator faktisk skriver. Du HAR lov å poste bilder og du HAR lov å poste videoer - du må bare poste dem der det er relevant (dvs i tråden om holocaust-diskusjonen, ikke i denne), og du må gi en god synopsis på hva videoen handler om. Akkurat de samme reglene gjelder for de som støtter holocaust også, så her er det ingen meningssensur. Bare oppfordring til en saklig debatt - fra ALLE involverte. Det er ikke mulig å ikke forstå dette, så jeg tror dere heller trives med å leke martyrer for det dere sutrer over i denne tråden henger ikke sammen og har faktisk ingenting å gjøre med hva Rampage skriver - og har skrevet gjentatte ganger.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Mener du disse menneskene: http://www.holocaustinfo.net/revisjonister.php ?

Minst ett mord der ja. Og masse mordforsøk, grov vold, fengsling, bøtelegging osv.

Ja. Der fikk jeg et innlegg slettet igjen gitt.

At mennesker blir myrdet for å "benekte Holocaust" har selvfølgelig ingenting å gjøre med spørsmålet "totalforbud mot å diskutere Holocaust?" Tilgi meg for at jeg nevnte noe så tåpelig, moderator. Selvfølgelig skal vi ikke nevne at folk blir myrdet for å benekte Holocaust. Det har jo absolutt ingenting med saken å gjøre.

Jeg lover å aldri nevne dette igjen.

La oss diskutere dusjhodene det kom Zyklon B ut av istedenfor.

Endret av BelzeBob
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Mener du disse menneskene: http://www.holocaustinfo.net/revisjonister.php ?

Minst ett mord der ja. Og masse mordforsøk, grov vold, fengsling, bøtelegging osv.

Ja. Der fikk jeg et innlegg slettet igjen gitt.

At mennesker blir myrdet for å "benekte Holocaust" har selvfølgelig ingenting å gjøre med spørsmålet "totalforbud mot å diskutere Holocaust?" Tilgi meg for at jeg nevnte noe så tåpelig, moderator. Selvfølgelig skal vi ikke nevne at folk blir myrdet for å benekte Holocaust. Det har jo absolutt ingenting med saken å gjøre.

Innleggene ble flyttet til Ahmadinejadtråden om Holocaustkritikere, det ble noe tull med ditt så det flettet jeg med et innlegg du hadde fra før.

Forøvrig ALL OFFTOPIC VIDERE I DENNE TRÅDEN BLIR BELØNNET MED ADVARSLER OG/ELLER UTESTENGELSE. Det er begrenset hvor mye jeg skal rydde opp fordi dere ikke gidder å forholde dere til reglene.

Kommentarer tas selvfølgelig på PM og ikke i tråden.

Endret av Rampage
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når emnet heter "totalforbud mot å diskutere Holocaust" er det ikke usaklig å nevne det ubehagelige faktum at noen totalitære ekstremister myrder Holocaust-kritikere.

At Rampage umiddelbart fjerner mine innlegg viser bare at jeg tråkker på en sår tå her. Det viser hvor livredd Rampage er for at folk skal innse sannheten om det terrorveldet som er bygd omkring Holocaustløgnen han helhjertet støtter.

Hva er det egentlig vi har lov å diskutere på denne tråden, Rampage? Skal vi snakke om været?

Eller skal vi følge emnetittelen og snakke om forbud mot å utfordre Holocaust-myten?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hva er det egentlig vi har lov å diskutere på denne tråden, Rampage? Skal vi snakke om været?

Eller skal vi følge emnetittelen og snakke om forbud mot å utfordre Holocaust-myten?

Det er flere ting du må legge merke til:

1. Tråden ligger under tilbakemeldinger, dvs. at dette handler om FORUMET.

2. Tråden ble opprinnelig opprettet som "kan vi få lov til å diskutere Holocaust"-tråd og slått sammen med en "hvordan skal vi diskutere holocaust på forumet"-tråd.

3. Det har blitt spesifisert flere ganger hva poenget med denne tråden er. Vennligst forhold deg til det.

Dette handler altså utelukkende om hvordan vi skal diskutere Holocaust og hvordan Holocausttråden skal fungere. Å trekke fram kritikere som blir skadet andre steder er helt på jordet.

Endret av Rampage
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Når emnet heter "totalforbud mot å diskutere Holocaust" er det ikke usaklig å nevne det ubehagelige faktum at noen totalitære ekstremister myrder Holocaust-kritikere.

At Rampage umiddelbart fjerner mine innlegg viser bare at jeg tråkker på en sår tå her. Det viser hvor livredd Rampage er for at folk skal innse sannheten om det terrorveldet som er bygd omkring Holocaustløgnen han helhjertet støtter.

Du taler med vis tunge BB. Må alt gå deg vel og må du aldri blit holocaustet for din holocaustbenekting.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...